آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل قزاقستان/ شریفی امتیازآورترین بازیکن شد


مرتضی شریفی

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی از رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ قاره آسیا، ۳ بر صفر قزاقستان را شکست داد که آمار این بازی از سوی FIVB منتشر شد.

به گزارش سادس، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ قاره آسیا، صبح امروز (چهارشنبه) ۱۹ دی ماه با نتیجه سه بر صفر (۲۸-۲۶، ۲۵-۱۶ و ۲۵-۱۸) قزاقستان را از پیش رو برداشت که آمار این بازی از سوی فدراسیون جهانی منتشر شد.

در این بازی تیم ملی ایران ۴۳ امتیاز از آبشار، ۴ امتیاز از دفاع روی تور و ۱۰ امتیاز سرویس کسب کرد. شاگردان کولاکوویچ ۲۱ امتیاز را نیز با اشتباهات و خطاهای بازیکنان حریف کسب کردند.

در سوی دیگر نیز قزاقستان ۲۸ امتیاز را از آبشار، ۳ امتیاز را از دفاع روی تور و ۱۰ امتیاز سرویس را کسب کردند. ۱۹ امتیاز این تیم نیز با خطاها و اشتباهات بازیکنان ایران به دست آمد.

طبق آمار منتشر شده، مرتضی شریفی با کسب ۱۹ امتیاز برای تیم ملی ایران، امتیاز آورترین بازیکن این دیدار شد. مجتبی میرزاجانپور نیز ۱۳ امتیاز به دست آورد.
در سوی دیگر نیز ماکسیم میچشنکو با به دست آوردن ۱۴ امتیاز برای قزاقستان، امتیاز آورترین بازیکن این تیم شد. دمیتری ووننکو نیز ۸ امتیاز را برای قزاق ها کسب کرد.

به این ترتیب تیم ملی ایران در آخرین بازی خود از دور گروهی در گروه A، فردا (پنج شنبه) ۱۹ دی ماه ساعت ۱۵:۳۰ مقابل چین میزبان به میدان می‌رود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *