افزايش توان حرفه اي و تکريم ارباب رجوع از رويکردهاي مهم پليس

جانشين فرمانده ناجا گفت : افزايش توان حرفه اي نيروهاي انتظامي ، رفتار خوب با مردم و تکريم ارباب رجوع از رويکردهاي مهم ناجا است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “اسکندر مومني” در جمع اصحاب رسانه، هدف از سفر به استان آذربايجان غربي را بررسي وضعيت امنيتي استان از بعد مرزي و انتظامي عنوان و تصريح کرد: پيگيري اولويت هاي ماموريتي از اهداف مهم ناجا است.

وي اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، امنيت اخلاقي، مبارزه با موادمخدر، قرارگاه جهادي آموزش و ارتقاء توان کلانتري ها و پاسگاه ها در سال 95 را مي توان از برنامه هاي مهم ناجا برشمرد.

اين مقام انتظامي، آموزش را بسترساز پيشرفت، ‌بالندگي و رشد سازماني دانست و بيان داشت: در مجموعه ناجا نيز مقوله آموزش، ركن اصلي توان عملياتي پليس در اجراي ماموريت‌ها محسوب مي‌شود.

سردار مومني در ادامه به تقويت کلانتري ها و پاسگاه ها از لحاظ ساختار، سازمان و تجهيزات اشاره و تصريح کرد: افزايش توان حرفه اي نيروهاي انتظامي ، رفتار خوب با مردم و تکريم ارباب رجوع از ديگر موضوعات مهم ناجا است.

اين مقام ارشد انتظامي خدمت به مردم در نظام اسلامي را از مهم ترين ارزش‌ها دانست و گفت: هدف پليس، رضايتمندي مردم است و براي رسيدن به اين هدف والا بايد علاوه بر تلاش مضاعف، ديگر ادارات دولتي را نيز به استمداد و همکاري دعوت کرد.

وي اظهار داشت: تمام تلاش پليس در راستاي ارتقاء رضايت مندي مردم و افزايش اعتماد عمومي است؛ چرا كه اعتماد عمومي مي‌تواند منجر به افزايش مشاركت‌هاي مردمي و در نهايت ارتقاء امنيت پايدار در جامعه شود.

سردار مومني، تحقق کامل امنيت اجتماعي پايدار در جامعه را مستلزم نگاه افراد به نظم و قانون و نگاهي همراه با احترام و حفظ حريم ها دانست و گفت: بحمداله با کمک دولت و مجلس با استفاده از تجهيزات و امکانات در اختيار، امنيت مطلوبي در کشور برقرار است.

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينکه آذربايجان غربي از نظر ارتقاء وضعيت امنيتي، جزء استان هاي بالاي ممتاز بوده و به عنوان نمونه براي ساير استان ها انتخاب شده است، گفت: با وجود ناامن بودن محيط پيراموني و با اشراف اطلاعاتي و کنترل مرزها شاهد امنيت روبه رشدي در اين استان هستيم.

وي به کاهش چهار درصدي کل سرقت ها در سطح کشور در سال 95 اشاره و تصريح کرد: در اين مدت از سال ، بيش از 40 درصد افزايش کشفيات کالاي قاچاق داشته ايم.

اين مقام انتظامي به کاهش تصادفات در سال 95 اشاره کرد و گفت: عامل انساني، کيفيت خودرو، ايمني راه ها و سيستم امداد و نجات در ميزان کاهش تلفات جاده اي موثر است.

مومني در ادامه با اشاره به کاهش سه درصدي تصادفات فوتي در کشور در سال 95 ، اظهار داشت: مهم ترين عامل بروز تصادفات، عامل انساني است و در اين راستا انتظار داريم بقيه مولفه ها بويژه خودروسازان با ارتقاء کيفيت و سيستم ايمني خودرو، سهم بسزايي در کاهش تلفات و خسارات جاني و مالي داشته باشند.

وي تكريم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندي را دو مؤلفه بسيار مهم در اجراي ماموريت ها عنوان كرد و ادامه داد: در قبال خدمات شايسته به مردم، پليس نيز از مردم انتظار دارد حقوق شهروندي خود را رعايت کرده و با رعايت قوانين و مقررات، پليس را در اجراي ماموريت‌هايش ياري كنند.

جانشين فرمانده ناجا در پايان با تقدير از تلاش هاي صورت گرفته در زمينه کاهش ورود کالاي قاچاق و افزايش کشف در استان پهناور آذربايجان غربي، خاطرنشان کرد: بايستي با معدوم کردن کالاي قاچاق، دور زدن قانون به حداقل برسد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *