اقتصاد در سايه امنيت رشد مي کند

رئيس اتاق بازرگاني استان کرمانشاه با اشاره به امنيت حاکم بر کشور تاکيد کرد: بدون شک اقتصاد در سايه امنيت مي تواند فعاليت و رشد کند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، “کيوان کاشفي” اظهارداشت: امروز منطقه خاورميانه درگير جنگ و نا امني است، و جمهوري اسلامي ايران به عنوان لنگرگاه ثبات و آرامش منطقه مطرح مي شود.

عضو اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي جمهوري اسلامي ايران با بيان اينکه امنيت ايران اسلامي حاصل تلاش شبانه روزي نيروهاي مسلح و رشادت هاي فرزندان ملت در مرزها است، تصريح کرد: کمک به بهبود وضعيت امنيت و همکاري با ارگان هاي انتظامي براي اقشار مختلف مردم ضروري است.

عضو اتاق بازرگاني ايران ايجاد امنيت را امري همگاني و اجتماعي دانست و گفت: پيشرفت هايي که ايران اسلامي به دست مي آورد را مي توان حاصل امنيت مثال زدني حاکم بر کشور دانست.

وي با بيان اينکه اقتصاد ايران نيز در سايه امنيت و آرامش فرصت فعاليت پيدا مي کند و انتظار مي رود که اين اقتصاد به زودي شکوفا شود، افزود: فعاليت مستمر و شبانه روزي ارگان هاي انتظامي باعث شده که تجار و بازرگانان جهان با خيال راحت به ايران سفر کنند و به فعاليت اقتصادي بپردازند.

کاشفي تاکيد کرد: امروز تجار جهان، ايران را به عنوان يک کشور امن و قابل اعتماد مي شناسند و به دنبال ايجاد ارتباط اقتصادي با ما هستند.

رئيس اتاق بازرگاني استان کرمانشاه در خاتمه صحبت هاي خود به امنيت مطلوب ايجاد شده در غرب کشور اشاره کرد و گفت: اين استان با توجه به هم مرزي با کشور عراق، به واسطه فعاليت شبانه روزي نيروي انتظامي در راستاي حفظ امنيت و وجود زير ساخت هاي مناسب و امنيتي مثال زدني از موقعيت خوبي براي سرمايه گذاري برخوردار است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *