پورمختار: پاسخ‌ها در خصوص شرکت پدیده نمایندگان سوال‌کننده را قانع نکرد

[ad_1]

به گزارش سادس:

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: توضیحات درخصوص سهامداران شرکت پدیده نمایندگان سوال‌کننده را قبول نکرد و وزرای کشور، دادگستری و اقتصاد برای پاسخگویی در این خصوص باید در جلسه علنی مجلس حاضر شوند.

به گزارش مشرق،‌ محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز وزیر دادگستری برای پاسخ به سوالات 6 نفر از نمایندگان درباره عدم انجام اقدامات لازم در خصوص استیفای حقوق سهامداران شرکت پدیده شاندیز در کمیسیون حاضر شد.

وی افزود: طبق برنامه بنا بود وزرای کشور و امور اقتصادی و دارایی نیز به همراه وزیر دادگستری در کمیسیون حضور پیدا کنند که جلسه به دلیل عدم حضور این دو وزیر تنها با حضور وزیر دادگستری برگزار شد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در این جلسه نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از سوال‌کنندگان در جلسه حضور داشتند که پاسخ وزیر آنها را قانع نکرد.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین سوال از به صحن ارجاع داده شد و هر سه وزیر دادگستری، کشور و امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به سوال نمایندگان درباره شرکت پدیده باید در جلسه علنی مجلس حاضر شوند.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *