کشف 100 هزار ليتر گازوئيل قاچاق دپو شده در سيريک

فرمانده درياباني استان هرمزگان از كشف 100 هزار ليتر گازوئيل قاچاق دپو شده در شهرستان سيريک خبرداد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “علي ميرشمسي” گفت: ماموران اداره مبارزه باقاچاق كالا و ارز درياباني استان هرمزگان پس از شناسايي نفرات اصلي و سرباندهاي قاچاق در شهرستان “سيريك”، برخورد با قاچاقچيان را دستور كار اطلاعاتي خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با تشديد اقدامات اطلاعاتي، منزل يكي از نفرات اصلي قاچاقچيان سوخت را در يكي از روستاهاي شهرستان “سيريك “شناسايي و منزل وي را به صورت نامحسوس تحت مراقبت قرار دادند.

فرمانده درياباني استان هرمزگان تصريح کرد: ماموران پس از چندين روز اقدامات اطلاعاتي مطلع شدند اين قاچاقچي يك محموله بزرگ قاچاق سوخت را به صورت ماهرانه و در زير زمين در حياط منزل جاسازي كرده و قصد دارد در فرصتي مناسب آن را به خارج از مرز انتقال دهند.

سرهنگ ميرشمسي بيان داشت: اكيپي از ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز، يگان تكاوري و پايگاه درياباني سيريك به موقعيت اعزام و در بازرسي از منزل متهم، 100 هزار ليتر گازوئيل قاچاق از زير زمين آن كشف كردند.

فرمانده درياباني استان هرمزگان گفت:در اين عمليات، 200 متر شيلنگ انتقال سوخت و دو دستگاه موتور پمپ انتقال سوخت نيز كشف شد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *