پیروزی راحت والیبال پیکان برابر خاتم اردکان/ خط و نشان ورامین برای رقبا


دیدار تیم‌های والیبال پیکان و سایپا

در نخستین بازی هفته نهم لیگ‌برتر والیبال، تیم پیکان تهران در یک بازی راحت سه بر صفر خاتم اردکان را شکست داد.

به گزارش سادس، در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۶ عصر امروز (چهارشنبه) ششم آذر ماه ۱۳۹۸، هفته نهم این مسابقات با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که تیم‌ پیکان تهران، مقابل رقبیب خود به برتری رسید.

در نخستین بازی این هفته،  پیکان تهران برای دومین هفته در سالن ساپکو میزبان رقبای خود بود و برابر مهمانش خاتم اردکان، با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. شاگردان محمد ترکاشوند در این بازی با حمایت هواداران خود که بیشتر کارگران و کارمندان ایران خودرو بودند، ست نخست را با توپ پر شروع کرده و با درخشش جواد کریمی و مسافر ۲۵-۱۴ پیروز شدند.

شاگردان آرمات با درخشش قاسم‌ کارخانه در ست دوم  عملکرد بهتری در دریافت و حمله داشتند، اما در اواخر این ست نیز این جواد کریمی بود که با خلاقیت فردی دو جای خالی را در زمین خاتم خواباند تا پیکان ست دوم را نیز ۲۲-۲۵ پیروز شود. در ست سوم‌ هم‌ اردکانی‌ها شروع خوبی داشتند، اما باز هم‌مانند ست دوم این پیکانی‌ها بودند که در اواخر این ست نیز عملکرد بهتری در سرویس داشتند تا ۲۵-۲۳ پیروز شوند.

در دومین بازی این هفته نیز سایپای تهران که پس از باخت در دربی خودروسازان برای ماندن در بالای جدول نیاز به برد داشت، توانست با نتیجه سه بر یک میزبانش فولاد سیرجان را شکست دهد. تیم ناصر شهنازی از ست دوم با درخشش امین اسماعیل‌نژاد و جواد معنوی‌نژاد توانست ست‌های دوم، سوم و چهارم را پیروز شود.

در حساس‌ترین بازی هفته نیز، تیم شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی توانست در خانه‌ی تیم مدعی شهرداری ارومیه که ستاره‌هایی چون شهرام محمودی، علی شفیعی، محمدرضا حضرت‌پور و … را در اختیار دارد، با نتیجه قاطع سه بر صفر پیروز شود تا خط و نشانی برای رقبای خود بکشد.

نتایج دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
فولاد سیرجان ۱ – ۳ سایپا تهران (۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵، ۲۶-۲۸ و ۱۵-۲۵)
شهرداری ارومیه صفر – ۳ شهرداری ورامین (۲۱-۲۵، ۲۶-۲۸ و ۲۱-۲۵)
کاله مازندران ۳ – صفر شهرداری گنبد (۲۵-۲۳، ۲۵-۱۶ و ۲۵-۲۱)
پیکان تهران ۳ – صفر خاتم اردکان (۲۵-۱۴، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۲۳)
شهداب یزد ۲ – ۳ شهروند اراک (۲۰-۲۵، ۲۵-۱۹، ۲۵-۱۶، ۱۸-۲۵ و ۱۴-۱۶)
پیام خراسان ۳ – ۱ راهیاب ملل مریوان (۲۵-۱۹، ۲۵-۲۰، ۱۹-۲۵ و ۲۵-۲۱)
تیم سپاهان اصفهان نیز در این هفته استراحت کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *