كاركنان پليس، آبروي نظام اسلامي هستند

نماينده ولي فقيه در استان خراسان جنوبي با اشاره به فداکاري و جانفشاني هاي پليس در عرصه نظم و امنيت، گفت: كاركنان نيروي انتظامي آبروي نظام اسلامي هستند.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، آيت الله “سيد عليرضا عبادي” در جمع كاركنان يگان ويژه خراسان جنوبي ضمن تشريح جايگاه كاركنان نيروي انتظامي، اظهارداشت: شما به عنوان آبروي نظام در جامعه از جايگاه ويژه و بالايي برخوردار هستيد که بايد آن را حفظ كنيد.

نماينده ولي فقيه در استان خراسان جنوبي ادامه داد: يك فرد پليس علاوه بر اينکه مجري نظم و امنيت در جامعه است ابتدا بايد در درون خانواده با رفتار مناسب و نظم در امور، الگوي مناسب باشد.

آيت الله عبادي تصريح كرد: با توجه به شرايط شغلي شما عزيزان و استرس و فشار كاري براي حفظ آرامش و ايجاد شادابي در خانواده، مشاوره با روانشناسان خبره در جهت حفظ آرامش در خانواده يك پيشنهاد كار ساز است.

وي عنوان داشت: خداوند براي جامعه بشريت يك راهنما كامل به نام قرآن فرستاده، توجه و عمل به قرآن به عنوان يك كتاب همه جانبه نگر هميشه راه گشاي بشر بوده و براي شما به عنوان مجريان قانون بايد يك اصل مهم باشد.

نماينده ولي فقيه در استان خراسان جنوبي افزود: نيروي انتظامي به عنوان بازوي مقتدر نظام در عرصه نظم و امنيت، فداكاري و جانفشاني هاي بسيار كرده كه شهداي اين عرصه مبين اين فداكاري ها و جانفشاني هاست./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *