بدعهدی کانون سردفتران/نمک خوردند نمکدان را شکستند

ماه گذشته شورای اصلی کانون سردفتران آقایان دشتی همراه چند تن دیگر در دفتر معاون اجتماعی ناجا حضور پیدا کردند و در خصوص ثبت سند خودرو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه جلسه مقررشد نکاتی گفته نشود که موجب تشو یش اذهان عمومی شود و همچنین بعد از توضیحات کانون سردفتران، پلیس شکایات خودش را از کانون و برخی مدیران مجموعه به سبب اظهارات نابجا پس بگیرد.

لیکن چند هفته بعد از آن جایی که کانون منافع مادی خود را به شدت در خطر دید و مراجعات مردم به دفاتر اسناد رسمی به شدت کاهش پیدا کرد، عهد و پیمان خود را از یاد برد انگار که هیچ جلسه‌ای برگزار نشده و هیچ قول و قراری گذاشته نشده بود.

حال این سؤال مطرح است که آیا واقعا برای خرید و فروش خودرو دو سند نیاز است؟ علی‌رغم تصریح در قانون ماده 29 که می‌گوید: «سند صادره ازسوی پلیس سندی رسمی است، آیا نیاز است مردم چند هزینه پرداخت کنند و این قدر گرفتار رفت و آمدهای پر دردسر شوند؟

شاید نیاز باشد مردم یک صدا از مجلس و قوه قضائیه بخواهند که در این حوزه به کمک مردم بیایند و اگر هم ابهامی در این باره وجود دارد، قانون را به نفع مردم اصلاح کنند. شاید گوشه‌ای از مشکلات شهروندان حل شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *