تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، اولویت کاری سازمان جوانان هلال احمر


سرپرست جدید سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: تحقق منویات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم و اجرای دقیق سیاست های دولت در حوزه جوانان از اولویت های کاری سازمان جوانان خواهد بود.

به گزارش سادس رضا بامداد در جلسه معارفه و تکریم سرپرست سابق این سازمان با تقدیر از خدمات مسئولان سابق این مجموعه مردمی، تحقق منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب را اولویت کاری خود دانست و گفت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت،همت،هوشیاری و ابتکار جوان ایرانی برای اعتلا و سربلندی کشور، هرگونه کم کاری و سستی در حوزه جوانان خیانت به جریان فکری انقلاب اسلامی و خانواده شهدایی است که ایران امروز را مدیون آنان هستیم.

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اصل حرکت بر پایه اجرای محورهای مرتبط با سازمان جوانان در اساسنامه جمعیت هلال احمر را لازمه کار تخصصی این مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر سیاست‌های کلی سازمان جوانان تقویت شود و انجام هرگونه فعالیت در حوزه تخصصی خود باشد، یقیناً نتیجه بخش و البته از حاشیه‌ها نیز در امان خواهد بود.

وی ادامه داد: باید در نظر داشت دور شدن سازمان جوانان از شاکله و فعالیت‌های اصلی و تخصصی خود آفتی برای ادامه حرکت‌های انسان دوستانه این سازمان است.

بامداد اصل مهم برشمردن حساسیت کار برای جوانان و مطلع بودن از دغدغه‌های آنان و صرف زمان زیاد در این مسئله را متذکر شد و تصریح کرد: اگرچه توجه به برنامه‌ریزی، کار مدون و منسجم به منظور بهره مندی همه جوانان در سراسر کشور وظیفه ذاتی این مجموعه است ولی تاکید و اولویت کاری سازمان جوانان زین پس توجه به رفع نیازهای جوانان در مناطق کم برخوردار و محروم کشور بر اساس بضاعت خود خواهد بود.

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در پایان بر هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت تمامی نیروهای پرتلاش و با پشتکار سازمان جوانان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، رضا بامداد اصل پیش از این  مسئولیت‌هایی چون مشاور پارلمانی و امور حقوقی رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس کارگروه پیوست فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مشاور رئیس سازمان حج و زیارت در امور جوانان، مشاور معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی و بازرس ویژه رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص عمره دانشجویی و دانش‌آموزی را برعهده داشته است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *