لزوم توجه به حفظ اعتماد مردم به عنوان سرمایه اجتماعی

مدیر کل روستایی استانداری تهران بر لزوم حفظ اعتماد شهروندان به عنوان سرمایه اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش سادس، پرند بار در جلسه هم اندیشی ایجاد وحدت رویه در کنترل پروژه‌های استان تهران که با حضور شهرداران و معاونین عمرانی فرمانداری‌های استان تهران، در محل استانداری تهران برگزار شد گفت: قطعا هر اتفاقی که در استان تهران، به عنوان پیشانی کشور رقم بخورد به عنوان الگویی برای سراسر کشور تبدیل خواهد شد. بر همین اساس باید تمامی اقدامات در حوزه‌های عمرانی بر اساس برنامه ریزی دقیق و مدون صورت گیرد.

وی با اشاره به ابلاغیه استاندار تهران برای حفظ اعتماد عمومی به عنوان یک سرمایه‌ی اجتماعی گفت: ابلاغیه‌ای که استاندار تهران به دستگاههای مختلف ارسال کردند، قطعا مسیر روشنی است در جهت جذب اعتماد عمومی که همه دستگاهها باید دراین مسیر گام بردارند. اگر این ابلاغیه مورد توجه قرار گیرد، بسیاری از معضلات و مشکلات در سطح استان حل و فصل خواهد شد.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید تمام نگاهها در حوزه‌ی روستایی معطوف به توسعه بوده است و توسعه روستایی یعنی توسعه‌ای پایدار که ایجاد اشتغال و توجه به اقتصاد روستا یکی از راههای تحقق آن است.

وی تاکید کرد:‌  آنچه که بر عهده دهیاران در حوزه‌ی توسعه روستایی است، منابع بودجه‌ای در اختیار آنها است. امروز بالغ بر 40 درصد از اعتبارات ارزش افزوده کشور در استان تهران است . به این ترتیب ما در استان تهران شاهد وفور منابع مالی و انسانی هستیم و بی تردید باید قدر این شرایط را بدانیم و از این ظرفیت‌ها بهره‌ی کافی و وافی ببریم. قطعا در مسیر انجام اقدامات باید از سرمایه اجتماعی که مردم هستند  مراقبت کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *