از بسکتبال ایران شناخت دارم/ هنوز تصمیمی در رابطه با جذب بازیکن خارجی نگرفتیم


سرجان ایوانوویچ

سادس/خراسان رضوی سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: گرچه پیش‌بینی در بسکتبال سخت است، اما امیدواریم رتبه فصل قبل خود را ارتقا بخشیم.

به گزارش سادس، سرجان ایوانوویچ در نشست خبری تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا برای رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور اظهار کرد: از عملکرد و وضعیت آویژه در فصل قبل اطلاع دارم. فیلم بازی‌های فصل پیش را نگاه کردم. از وقتی تیم ثامن مشهد را ترک کردم، لیگ بسکتبال ایران را دنبال می‌کردم و با ارتباطی که با دوستانم داشتم از اتفاقات لیگ با خبر بودم. مسابقات تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات جام جهانی را هم نگاه کردم و پیگیر وضعیت بسکتبال ایران و مشهد بودم.

وی در خصوص استراتژی‌اش برای فصل آتی تصریح کرد: فعلا تمام هدفمان این است که تیم بهتری بسازیم و مهمترین نکته همین است که بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار باشند. نقطه شروع تیم، دفاع بوده و استراتژی تیم این است که هر بازیکن بهترین عملکرد ممکن را در دفاع داشته باشد. به گونه‌ای بازی خواهیم کرد که حریفان را به کنترل خود دربیاوریم.  بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند دوندگی و تلاش زیادی داشته و دفاع حریف را به زحمت بیندازند.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در خصوص بازیکنان جذب شده و پیش‌بینی‌ جایگاه تیم در پایان فصل بیان کرد: بازیکنان فعلی تیم با نظر مربی قبلی اضافه شدند. از امروز نمی‌توان پیش‌بینی خاصی برای نتایج و جایگاه تیم در پایان فصل داشت. تمرینات پیش‌فصل را تازه شروع کردیم و طبیعتا نتیجه هر بازی به قدرت سایر تیم‌ها بستگی دارد، اما تضمین می‌دهم که تمامی تلاش خود را در تمرینات و مسابقات به کار گیریم. طبق قانون دو بازیکن خارجی در هر تیم می‌توانند بازی کنند و هنوز تصمیمی در این باره نگرفتیم.

ایوانوویچ امکانات تیمش را مناسب دانست و عنوان کرد: امکانات لازم و مورد نیاز برای تمرین حرفه‌ای و باکیفیت فراهم است و فکر نمی‌کنم به چیز دیگری نیاز داشته باشیم. بعد از جدایی از تیم ثامن، در کشور تونس و رومانی مربی‌گری کردم و در لیگ تونس قهرمان شدم و چند تن از بازیکنانی که در تیم ملی تونس در مقابل ایران بازی کردند، شاگردم بودند و به قهرمانی رسیدیم. لیگ امسال ایران با سال گذشته متفاوت است. تلاش می‌کنیم تا جایگاه تیم را ارتقا ببخشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *