پیکه: برای بازگشت نیمار پیشهاد کاهش حقوقمان را دادیم


جرارد پیکه

مدافع بارسلونا از تلاش خود و بازیکنان این تیم برای بازگرداندن نیمار در تابستان گفت.

به گزارش سادس و به نقل از کادنا سر، در تابستان خبرهای زیادی درباره بازگشت نیمار به بارسلونا وجود داشت و این بازیکن هم علاقه زیادی برای بازگشت به آبی اناری ها داشت اما در نهایت او در پاری سن ژرمن ماندنی شد.

پیکه درباره نیمار گفت: در فوتبال احتمال هر اتفاقی وجود دارد. من به نیمار گفتم که بارسلونا را ترک نکند. به او نسبت به پیوستن به پاری سن ژرمن هشدر دادم. گفتم که آنجا شبیه زندان طلا است اما او قبول نکرد و رفت.

مدافع بارسلونا ادامه داد: از آقای رئیس خواستیم که برای بازگشت نیمار حقوق ما را کاهش دهد و حتی دو سه فصل هم حقوق ما را با تاخیر پرداخت کند و او هم قبول کرد. همه چیز آماده بازگشت نیمار بود اما در نهایت اتفاقاتی افتاد که نیمار برنگردد.

پیکه درباره درخشش مسی گفت: مسی واقعا زیبا است. او با توپ هر کاری می کند. دیگری درخشش او ما را غافلگیر نمی کند. برای ما مسی طبیعی شده است و از او انتظار هر کاری را داریم. از نظر من او بهترین در تاریخ است.

او درباره خودش گفت:هر وقت روز بدی داشته باشم همه انتقاد می‌کنند. می‌گویند که پیکه به تنیس فکر می‌کند و یا دلیل شکست بارسلونا من هستم. این سخنان روی من تاثیری نمی‌گذارد. دیگر عادت کرده‌ام و به همه احترام می‌گذارم اما نمی‌دانم چرا این همه به من حمله می‌شود.

 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *