کشف 18 نفر شتر قاچاق به ارزش بيش از 2 ميليارد ريال در اردکان

فرمانده انتظامي شهرستان اردکان از کشف 18 نفر شتر قاچاق به ارزش دو ميليارد و 300 ميليون ريال توسط ماموران پاسگاه انتظامي “ساغند” اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “سيدرضاصادقيان” درباره جزئيات اين خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامي “ساغند” شهرستان اردکان يک دستگاه تريلي کشنده ولوو را که با محموله دام (شتر) از شرق کشور عازم “رباط کريم” بود متوقف کردند.

وي ادامه داد: با بررسي هايي که توسط ماموران پليس انجام گرفت مشخص شد اين تريلي حامل 18 نفر شتر قاچاق فاقد مجوز دامپزشکي به ارزش دو ميليارد و 300 ميليون ريال است که خودروي موردنظر توقيف شد.

سرهنگ صادقيان ضمن اشاره به دستگيري دو متهم و معرفي آنها به مراجع قانوني تصريح کرد: محموله شترهاي قاچاق به دامپزشکي استان يزد تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اردکان در پايان يادآور شد: دام­هايي که بدون رعايت ضوابط بهداشتي و مجوز دامپزشکي وارد کشور مي شوند به عنوان دام قاچاق تلقي شده و پليس در جهت کنترل و نظارت بر اين موضوع، احشامي را كه فاقد مجوز دامپزشكي است به عنوان توزيع خارج از شبكه توقيف و براي سير مراحل قانوني در اختيار دامپزشكي قرار مي­دهد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *