معروف: کریمی خوب بازی کرد/ از دیدار با برزیل لذت می‌بریم


تیم ملی والیبال ایران - سعید معروف

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: همانطور که دیدید جواد کریمی در بازی با استرالیا خوب بازی کرد و برای دیدار با برزیل هم به نتیجه فکر نمی‌کنم، تنها برای لذت بردن بازی خواهیم کرد.

به گزارش سادس، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از کسب پیروزی مقابل استرالیا در چهارمین روز رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، در نشست خبری بعد از بازی گفت: هر دو تیم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و آشنایی خوبی از یکدیگر داشتند، چرا که در یک ماه گذشته سه مرتبه با یکدیگر بازی کرده‌اند. همه تیم ما نیز خوب کار کرده و به برد رسیدند.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم که امروز در حملات از کناره‌ها و کار تیمی بسیار خوب عمل کردیم که همین موضوع دلیل پیروزی ما در ست‌ها و این بازی بود.

کاپیتان تیم ملی ایران در باره بازی فردا مقبال برزیل نیز اظهار کرد: فکر می‌کنم نسبت به دو روز گذشته شرایط خوبی داریم. ما مسابقات جام‌جهانی را بد شروع کردیم اما الآن همه نفرات تیم شرایط خوبی برای ادامه کار  دارند. با این حال در بازی فردا به مصاف برزیل می‌رویم که یکی از بهترین تیم‌های دنیا است، بنابراین تنها برای لذت بردن از بازی می‌رویم و توجهی به نتیجه مسابقه نمی‌کنیم.

معروف در پاسخ به این سوال که چرا در دو روز گذشته برای ایران بازی نکرده است، توضیح داد: ما بازیکنان جوان و خوبی در همه پست‌ها داریم، به همین دلیل فکر می‌کنم این موضوع یک استراتژی از سوی کادرفنی است. ما نمی‌دانیم برای بازی فردا چه کسی بازی خواهد کرد، اما همانطور که دیدید جواد کریمی پاسور دوم ما نیز بسیار خوب بازی کرد. کریمی در دو بازی برای تیم ما بازی کرد و هر دو بازی را بردیم، دقیقا اطلاع ندارم ولی فکر می‌کنم تیم ما با این شرایط ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *