مسی: رابطه‌ام با گریزمان خوب است


لیونل مسی

ستاره آرژانتینی بارسلونا پیروزی برابر  اینتر را ضروری دانست و تاکید کرد که مشکلی با گریزمان ندارد.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، لیونل مسی در دیدار برابر اینتر در ترکیب اصلی بارسلونا به میدان رفت تا در پیروزی دو بر یک تیمش در این دیدار نقش داشته باشد. او بعد از بازی گفت: این نخستین 90 دقیقه من در فصل جاری بود و به این خاطر خوشحال هستم. احساس خستگی داشتم و هنوز با تیم هماهنگ نشده‌ام. با گذشت زمان بهتر و بهتر خواهم شد و تلاش بیشتری خواهم داشت. هر هفته دو بازی انجام می دهیم و طبیعی است که بازیکنان خسته شوند. زمانی برای استراحت وجود ندارد. وقتی بازی می کنم احساس خوبی دارم. در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر خواهم شد.

مسی ادامه داد: با تساوی در دیدار نخست شرایط سخت شد و به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم. کسب پیروزی در بازی خانگی بسیار مهم بود و خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. در نیمه نخست اینتر بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم ما بهتر بودیم. اینتر نشان داد که تیم خوبی است. بازی دفاعی اینتر شرایط ما را سخت کرد اما خوشبختانه از فرصت های خود استفاده کردیم و دو گل به ثمر رساندیم.

مسی درباره مشکلات بازیکنان با مدیریت باشگاه گفت: الان شرایط خوب است. کسب پیروزی باعث می شود تا تیم در وضعیت بهتری قرار گیرد. مسائلی را که فوتبالی نیست بعد بررسی می کنیم و زمان لازم را داریم.

او درباره رابطه‌اش با گریزمان گفت: ما در مسیر درستی گام برمی‌داریم. بدون شک هیچ مشکلی با هم نداریم. در بارسلونا همه بازیکنان رابطه خوبی با هم دارند. ما یکدل پیش می‌رویم. به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم و با همدلی آن را به دست آوردیم. می‌خواهیم که در دیدارهای بعدی هم این شرایط ادامه داشته باشد.

مسی در پایان گفت: بیشتر تیم های بزرگ در فصل جاری به مشکل خورده‌اند و شروع خوبی نداشته‌اند اما رفته رفته وضعیت بهتر خواهد شد. من اهل انتقاد نیستم اما باید این را هم گفت که وقتی تیم مسافرت می‌کند تمرینات خوبی هم برگزار نمی‌شود. شرایط سخت است اما با مرور زمان به همه چیز عادت می کنیم.

انتهای پیام
 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *