کیا قدمی: وزنه‌برداری ایران بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی می‌گیرد


کیا قدمی

وزنه بردار ملی پوش دسته 109 کیلوگرم که به علت مصدومیت از اعزام به مسابقات جهانی تایلند بازماند، گفت: تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات جهانی بهترین نتیجه را خواهد گرفت.

کیا قدمی در گفت و گو با خبرنگار سادس، به شش ماه حضورش در اردوی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: حدود 50 روز پیش، حین انجام تمرینات دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه عضله پای راست شدم، بگونه ای که انجام تمرینات برایم بسیار دشوار بود.

وی افزود: باتوجه به شدت آسیب دیدگی‌ام، از سرمربی تیم ملی خواستم اجازه دهد اردو را ترک کنم، اما آقای برخواه گفتند تا آخر در اردو بمانم شاید آسیب دیدگی ام بهبود یافت.

ملی پوش کرمانشاهی وزنه برداری ایران تصریح کرد: متاسفانه با گذشت زمان آسیب دیدگی ام چندان بهبودی پیدا نکرد و نتوانستم تمرینات لازم را داشته باشم، برای همین یازدهم شهریور بار دیگر با سرمربی تیم ملی صحبت کردم و این بار با توجه به شرایطم اجازه دادند اردو را ترک کنم.

وی از روند مطلوب بهبودی مصدومیتش خبرداد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر در شرایطی هستم که تمریناتم را از سر گرفته ام و مصدومیتم تاحدودی بهبود پیدا کرده است.

وزنه بردار دسته 109 کیلوگرم تیم ملی کشورمان اضافه کرد: هرچند مسابقات جهانی تایلند جنبه گزینشی المپیک را داشت و مصدومیت مانع از حضورم در این رقابت ها شد، اما تا زمان المپیک چند مسابقه گزینشی دیگر در پیش داریم.

وی در ادامه عملکرد خوب تیم ملی ایران در مسابقات جهانی را پیش بینی کرد و افزود: ملی پوشان رکوردهای خوبی را حین تمرینات از خود برجای گذاشتند که اگر در مسابقات حتی چند کیلوگرم کمتر از این رکوردها وزنه بزنند، قطعا روی سکو می روند.

به گزارش سادس، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان 2019 از 27 مرداد در کشور تایلند آغاز شده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *