والیبال قهرمانی آسیا/ ایران ۱ – چین صفر


دیدار تیم‌های والیبال ایران و قطر

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از دور دوم رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در تهران، به مصاف تیم چین رفت.

به گزارش سادس، تیم ملی والیبال ایران در نخستن بازی خود از مرحله دوم (یک چهارم نهایی) رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در تهران، ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه شنبه) ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۸ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی چین رفت.

ترکیب تیم ملی ایران برای شروع این بازی را محمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت پور (لیبرو)، میلاد عبادی پور، سعید معروف (کاپیتان) و امیر غفور تشکیل دادند.

*ست اول: ۲۵ – ۱۸ ایران
نخستین امتیاز بازی را ایران با آبشار فیاضی کسب کرد. در حالی که دو تیم به صورت پایا پای پیش میرفتند، با دفاع آبشار فیاضی، چین ۵ – ۴ پیش افتاد. با سرویس‌های خوب موسوی و عملکرد خوب عبادی پور و غفور در حمله، ایران ۸ – ۶ وقت استراحت فنی اول را کسب کرد. فیاضی که امروز عملکرد خوبی در زدن آبشار داشت، روی پاس‌های بلند معروف ایران را ۱۱ – ۸ پیش انداخت. ایران با حفظ اختلاف ۳ امتیازی، ۱۶ – ۱۳ وقت استراحت فنی دوم را نیز کسب کرد.

با ورود دو تیم به زمین ایران امتیاز ۱۷ را کسب کرد تا لوزانو برای چین تقاضای وقت استراحت کند. با شروع مجدد بازی بازیکنان ایران چند سرویس خود را توسط موسوی و معروف تبدیل به امتیاز کردند تا چین در امتیاز ۲۰ – ۱۵ وقت استراحت بگیرد. در حالی که مدافعان چین نتوانستد حملات سرعتی ایران را دفاع کنند، شاگردان کولاکوویچ ۲۵ – ۱۸ ست نخست بازی را با برتری پشت سر گذاشتند.

ادامه دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *