بانوی ملی‌پوش پاراکانوی ایران: در توکیو مسابقه سختی دارم


شهلا بهروزی را و نادر عیوضی

بانوی قایقران کرمانشاهی برای شرکت در مسابقات آزمایشی پارالمپیک ۲۰۲۰ عازم توکیو می‌شود.

شهلا بهروزی راد در گفت و گو با خبرنگار سادس منطقه کرمانشاه، حضورش در این مسابقات را بنا به دعوت کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی کانوئینگ اعلام کرد و گفت: طبق برنامه ریزی فدراسیون جهانی، این مسابقات با حضور نفرات برتر “پاراکانو” دنیا در همان دریاچه‌ای برگزار خواهد شد که قرار است مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ را در آن برگزار شود.

وی افزود: برای حضور در این مسابقات عازم توکیو می شوم و مسابقات نیز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. 

بهروزی راد عنوان کرد: باتوجه به اینکه این مسابقات با حضور قهرمانان جهان برگزار شده و به نوعی شبیه سازی مسابقات المپیک است، برای همین کار دشوار و سختی در توکیو پیش رو دارم. 

وی تاکید کرد: قطعا این مسابقات برای همه ورزشکاران حاضر در آن مهم است و سعی می کنند خود را محک بزنند، بنابراین من هم تمام تلاشم را خواهم کرد که نتیجه ای مطلوب کسب کنم. 

بانوی کرمانشاهی تیم ملی قایقرانی ایران، اظهار کرد: از چند هفته پیش که با دست پُر و کسب سهمیه المپیک از مسابقات جهانی مجارستان برگشته ام تا چند روز پیش تمرین خاصی نداشتم، اما در روزهای گذشته تمریناتم را با قدرت بیشتر آغاز کرده ام. 

وی یادآورشد: باتوجه به تمرینات خوبی که در دریاچه “آزادی” داشته‌ام، امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی را در مسابقات آزمایشی المپیک ۲۰۲۰ بگیرم. 

شهلا بهروزی راد بانوی ملی پوش پاراکانو ایران اخیرا در رقابت های جهانی مجارستان ضمن کسب مدال برنز کلاس KL۳ این رقابت ها، سهمیه حضور در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ را نیز کسب کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *