وکیلی: چک بهتر از ما بازی کرد/ روز ایران نبود


محمد وکیلی

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران با بیان اینکه امروز روز شاگردانش نبود، گفت: تیم چک در همه فاکتورها بهتر از ما بود.

به گزارش سادس و به نقل از فدراسیون والیبال، محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران درباره شکست برابر تیم جمهوری چک گفت: بازی سنگینی بود. تیم جمهوری چک در انتخابی رقابت‌های جهانی به عنوان دوم اروپا دست یافته بود. آن‌ها در سرویس خوب کار کردند و ما نتوانستیم در مقابل آن‌ها خوب عمل کنیم. تیم چک در در سرویس، دفاع و… از تیم ما بهتر کار کرد و پیروز شد. ما باید خود را برای مصاف با کلمبیا و ایتالیا آماده کنیم.

او در مورد دست کم گرفتن تیم جمهوری چک نیز اظهار کرد: در این سن غافلگیری زیاد رخ می‌دهد. به ندرت تیمی همه بازی‌هایش را می‌برد و طبیعتا باخت هم می‌تواند در این رده رخ دهد. به هرحال نوجوانان با توجه به سنشان دچار لغزش، دست کم گرفتن حریف و یا احساسات می‌شوند. ما شش تعویض خود را انجام دادیم ولی امروز، روز ما نبود. نتوانستیم آن چیزی را که می‌خواهیم، پیاده کنیم.

وکیلی تاکید کرد: باید روی مسائل روحی و فنی بیشتر کار کنیم. ما مطمئنا از این گروه صعود می‌کنیم و البته امکان دارد در مرحله بعدی به تیم سخت‌تری برخورد کنیم. با این ‌حال چیزی معلوم نیست و احتمال دارد چک به بلغارستان ببازد. از طرفی ما باید روی بازی با ایتالیا کار کنیم. تلاش ما این است که نقاط ضعف را برطرف کنیم و با یک ریکاوری خوب به بازی‌های بعدی فکر کنیم. من خودم بابت این شکست ناراحتم و عذرخواهی می‌کنم ولی ورزش همین است، به خصوص در رده نوجوانان این اتفاقات رخ می‌دهد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *