"از رصد شاخ‌های اینستاگرامی" تا "آخرین وضعیت بازداشتی‌های انحرافات ارزی دارو"


شرط معافیت والیبالیست‌های تیم‌ملی جوانان از سربازی، برخورد پلیس با باندهای کودکان کار و خیابان، اما و اگرهای ارجاع معتادان به «داروخانه‌های دولتی» برای تهیه «متادون» و… از جمله مهم‌ترین اخبار تحریریه اجتماعی سادس در ششم مرداد ماه است.

به گزارش سادس، لینک برخی از مهم‌ترین اخبار تحریریه اجتماعی سادس در ششم مرداد ماه در ادامه می‌آید که با کلیک بر روی آن‌ها می‌توانید متن کامل خبر را بخوانید:

ساخت ایستگاه مترو بدون خط ریل در قرچک

رییس شورای شهرستان قرچک با اشاره به پیگیری احداث خط مترو توسط فرمانداری گفت: برای قرچک ایستگاه مترو زده شده اما خطی کشیده نشده است و موضوع فعلا مسکوت مانده است.

وزیر کشور خبر داد: برخورد پلیس با باندهای کودکان کار و خیابان

وزیر کشور از برخورد پلیس با باندهای کودکان کار و خیابانی خبر داد.

آخرین وضعیت بازداشت‌شدگانِ سازمان غذا و دارو / شرطِ استفاده از «ارز نیمایی»

رییس سازمان غذا و دارو ضمن تشریح آخرین وضعیت متخلفان ارزی سازمان غذا و دارو که بازداشت شده بودند، گفت: این افراد همچنان در بازداشت به سر می‌برند و پرونده‌هایشان در حوزه قضایی در سیر رسیدگی است.

پرونده مالاریا در ایران بسته می‌شود؟

رئیس اداره کنترل و مبارزه با مالاریا وزارت بهداشت با اشاره به حذف ملاریا در افق 1404، گفت: امروز در نتیجه تلاش‌های دهه‌های گذشته در بخش عمده‌ای از کشور، مالاریا از پنج میلیون بیمار سالیانه در شش دهه قبل به ۵۷ مورد بومی در سال ۱۳۹۶ رسید و خوشبختانه در سال ۹۷ و همچنین تا تیرماه امسال، هیچ مورد بومی از ابتلا به مالاریا وجود نداشتیم.

اما و اگرهای ارجاع معتادان به «داروخانه‌های دولتی» برای تهیه «متادون»

مدیرعامل موسسه دانش اعتیاد و روان شناسی ایرسا با انتقاد از پیشنهاد ارجاع معتادان به داروخانه‌های دولتی برای تهیه «متادون»، این موضوع را باعث کاهش مدت زمان ماندگاری معتادان روی درمان و ترک اعتیاد دانست.

راه‌اندازی رشته‌های جدید کاردانش با اولویت نیاز بازار

مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی در برنامه‌های نوسازی، ایجاد هنرستان‌های جدید است، گفت: همچنین در شاخه کاردانش ۱۶۰ رشته داریم که عمدتا بروزآوری شده و بخشی از آنها جدید هستند، ولی امیدواریم با توجه به برنامه‌های در حال اجرا، مجموعه رشته‌ها را با دو هدف بروزآوری مجدد و ایجاد رشته‌های جدید در شورای عالی نهایی کنیم.

ممنوعیت مصرف ظروف یکبار مصرف در مدارس

مدیر طرح ملی مدرسه سبز از ایجاد بانک اطلاعاتی نوسازی مدارس و مدیریت سبز خبر داد و گفت: هفته آینده کلنگ زنی مدرسه سبز تهران انجام می شود و فاز اول طراحی مدرسه سبز سیستان و بلوچستان نیز در حال انجام است.

گزارشی از یک بیمارستان حیوانات؛ از سشوار مو تا اکوی قلب

اینجا بیمارستانی دو طبقه و دارای تمام امکاناتی است که یک مرکز درمانی باید داشته باشد؛ از بخش داخلی و جراحی گرفته تا MRI و اکوی قلب. تنها وجه تمایز اینجا در مراجعه کنندگان و بیمارانش است. در سالن انتظار این بیمارستان حیوانات اهلی و غیراهلی، کوچک و بزرگ، پرنده و … همراه صاحبان خود در انتظار نشسته‌اند تا نوبت دندان‌پزشکی، سونوگرافی و حتی اصلاح مو و ناخن‌شان فرا برسد.

گرمای امسال رکورد زد

رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با بیان اینکه امسال گرما در برخی شهرها رکورد زد، گفت: تعدادی از شهرها از جمله تهران و خراسان رضوی با موج گرمایی مواجه بوده‌اند. همچنین در برخی شهرها با افزایش دمای شب مواجه بوده‌ایم.

رصد شاخ‌های اینستاگرام از سوی پلیس

رییس پلیس فتای ناجا از رصد و شناسایی شاخ‌های اینستاگرامی خبر داد.

شرط معافیت والیبالیست‌های تیم‌ملی جوانان از سربازی

درپی قهرمانی تاریخی اعضای تیم‌ملی والیبال جوانان در مسابقات جهانی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح شرط بهره‌مندی اعضای این تیم از معافیت سربازی را تشریح کرد.

توضیح پلیس درباره ماجرای حامد زمانی در فرودگاه

سردار حسن مهری – رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور توضیحاتی را درباره ویدیو منتشر شده در فضای مجازی از یک خواننده در فرودگاه مهرآباد ارائه کرد.

به گزارش سادس، تیتر پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی سادس تا لحظه مخابره این گزارش نیز در ادامه می‌آید که با کلیک بر روی آن‌ها می‌توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید:

مکمل‌هایی که به همه توصیه می‌شوند

شرط معافیت والیبالیست‌های تیم‌ملی جوانان از سربازی

حمله اشرار به ۱۲خودرو در نازی‌آباد

رصد شاخ‌های اینستاگرام از سوی پلیس

آخرین وضعیت بازداشت‌شدگانِ سازمان غذا و دارو / شرطِ استفاده از «ارز نیمایی»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *