رئیس سازمان عقیدتی ناجا: برخورد حکیمانه با مردم اولویت فرهنگی و اجتماعی ناجاست


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: افزایش سطح معرفتی و سیاسی از رویکردهایی است که در عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در قالب برنامه‌های فرهنگی و قرآنی مورد اهتمام قرار گرفته است.

به گزارش سادس ، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در سفر به زاهدان و در جمع خبرنگاران افزود: برخورد حکیمانه با مردم اولویت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی است.

وی بیان کرد: امسال 5000 خانواده از کارکنان انتظامی از محل نذورات موکب شهدای ناجا به کربلای معلی اعزام خواهند شد و برنامه ریزی شده تا ۱۰ هزار نفر از کارکنان، همسران و فرزندان  ناجا به زیات امام حسین(ع) اعزام شوند.

وی تاکید کرد: عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح از انقلاب اسلامی، همواره پناهگاه مردم و تقویت بخش نظام اسلامی بوده است.

ادیانی اظهار داشت: نیروی انتظامی در جامعه مسئولیت بسیار مهم و خطیری از جمله تامین امنیت، امنیت فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و روانی، حفظ ارزش های جامعه و مبارزه با ناامنی‌ها را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: حضور در این میدان ها بویژه در میدان مبارزه با تهدیدات اجتماعی از جمله رصد فضای مجازی، ارتباط با بزهکاران و برخورد با اشرار مستلزم یک استحکام درونی بالایی است که قطعا با برنامه ریزی های دقیق و تربیت نیروی تراز این ماموریت و انقلاب می توان از مغلوب شدن آنان در این فضاها جلوگیری کرد.

ادیانی تصریح کرد: با اهتمام فرماندهان و روئسای عقیدتی سیاسی ناجا نیمی از کارکنان انتظامی از یک جزء تا کل قران کریم را حفظ هستند. انس و ارتباط با قرآن کریم می تواند سبب نورانیت در مقابل ظلمت خواهش های نفسانی شود که این برنامه به طور مداوم درحال اجراست.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *