لیگ ملت‌های والیبال- شیکاگو / ایران0 – برزیل ۱


لیگ ملتها بازی ایران و برزیل

ایران و برزیل در حالی در مرحله نهایی لیگ ملت ها به مصاف هم رفتند که حکم بازی صعود یا حذف را برای آنها دارد.

به گزارش سادس، از ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز (شنبه) ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در شیکاگو به مصاف تیم ملی برزیل رفت.

تیم ملی ایران این بازی را با ترکیب میلاد عبادی پور، سعید معروف، سید محمد موسوی، پوریا فیاضی، امیر غفور، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) آغاز کرد. تیم ملی برزیل نیز با ترکیب فرناندو کرلین، والاس دسوزا، داگلاس سوزا، لوکاس ساتکمپ، ریکاردو لوکارلی، فلاویو و تالس هاس (لیبرو) به مصاف شاگردان ایگور کولاکوویچ رفت.

*ست اول: ۲۰ – ۲۵ برزیل
در شروع بازی برزیل عملکرد خوبی در زدن سرویس داشت و ۳ – ۱ پیش افتاد. پس از یک رالی زیبا که ۳۶ ثانیه به طول انجامید، ایران بازی را ۳ – ۳ مساوی کرد. با درخش لوکارلی در زدن سرویس برزیل فاصله را به سه امتیاز افزایش داده و ۸ – ۵ وقت استراحت فنی اول را کسب کرد. با شروع مجدد بازی باز هم درخشش لوکارلی ادامه داشت و برزیل ۱۰ – ۵ پیشی گرفت تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کند. با اشتباهات متعدد بازیکنان ایران برزیل فاصله را به ۸ امتیاز افزایش داده و ۱۳ – ۵ پیش افتاد. درادامه ایران با عملکرد خوب موسوی در زدن سرویس توانست سه امتیاز متوالی کسب کرده و فاصله را کاهش دهد تا دال زاتو تقاضای وقت استراحت کند. در نهایت برزیل توانست ۱۶ – ۱۱ وقت استراحت فنی دوم را نیز از آن خود کند.

با ورود دو تیم به زمین ایران عملکرد خوبی در دریافتهای اول و زدن سرویس داشت و فاصله را به دو امتیاز کاهش داد تا بازی ۱۶ – ۱۴ شود و دال زاتو تقاضای وقت استراحت کند. با ورود دو تیم به زمین برزیل روند خوب خود در زدن سرویس را ادامه داد تا ۲۰ – ۱۶ از ایران پیشی بگیرد. با درخشش امیر غفور در خط سرویس ایران فاصله را به یک امتیاز کاهش داد اما با دریافتهای اول خوب برزیل بار دیگر بازی ۲۴ – ۱۹ شد. در نهایت برزیل ۲۵ – ۲۰ ست نخست بازی را با برد پشت سر گذاشت.

ادامه دارد

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *