برگزاری رویداد ایده‌پروری و کارآفرینی با موضوع اتاق عمل و فوریت‌های پزشکی


مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری رویداد ایده‌پروری و کارآفرینی با موضوع "پرستاری، مامایی، اتاق عمل و فوریت‌های پزشکی" از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ تیر ماه جاری خبر داد.

به گزارش سادس، دکتر مجتبی سنکیان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید و نیز نقش و اهمیت کارآفرینی در توسعه کشور، مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه تلاش می‌کند با برگزاری دوره‌های رویدادهای ایده‌پروری و کارآفرینی بسترسازی لازم برای ایجاد فرهنگ کارآفرینی و تربیت افراد کارآفرین را فراهم کند.

وی از همکاری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شتابدهنده سلامت مِتاسِل در برگزاری این رویداد ایده‌پروری و کارآفرینی خبر داد و اعلام کرد: این رویداد کارآفرینی و اشتغال‌زایی با عنوان “رویداد نوآوران سلامت” در حوزه پرستاری، مامایی، اتاق عمل و فوریت‌های پزشکی برگزار خواهد شد.

دکتر سنکیان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را در موضوعاتی همچون پیشگیری، ارتقای خود مراقبتی، خدمات مراقبت در منزل، روش‌های طب مکمل و جایگزین و طراحی و ساخت تجهیزات خدمات محور بالینی به نشانی www.metacell.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *