پرمدال‌ترین دوومیدانی‌کار معلولان در پاراآسیایی: پاداشم کمتر از حد تصورم بود


حامد امیری

پرمدال‌ترین ورزشکار ایرانی دوومیدانی معلولان در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا از میزان پاداش مدال‌هایش ناراضی است.

حامد امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سادس منطقه لرستان، اظهار کرد: در جاکارتا دو نشان طلا و یک برنز کسب کردم که حالا برای طلای اول ۱۶۰ سکه (هر سکه معادل ۳ میلیون تومان) و طلای دوم ۱۰ درصد پاداش و برای برنز نیز ۵ درصد لحاظ کرده‌اند. در واقع پاداشم کمتر از حد تصورم بود.

وی ادامه داد: از این موضوع روز گذشته خبردار شدم و اول فکر می‌کردم برای مدال دوم نصف پاداش را می‌دهند و واقعاً به حدی ناراحت هستم که اصلاً حوصله ورزش را ندارم.

امیری یادآور شد: چند سال زحمت می‌کشیم، روزانه تمرین داریم و از جیب خودمان هزینه می‌کنیم، برای این رقابت‌ها حدود یکصد میلیون تومان هزینه کردم و در عوض این‌گونه جواب زحمات ما را می‌دهند.

این ورزشکار لرستانی تبدیل هر سکه به ۳ میلیون تومان را منطقی عنوان کرد و افزود: زمانی که وعده این پاداش را دادند، قیمت سکه در همین حد بود و مشکلی با این موضوع ندارم.

وی بیان کرد: در گرما و سرما تمرین می‌کنیم و برای سه مدال در پرتاب‌های نیزه، وزنه و دیسک حدود ۱۸۰ سکه (هر سکه ۳ میلیون تومان) می‌گیرم که واقعاً ارزش زحماتی که می‌کشم را ندارد.

امیری افزود: پنج‌شنبه هفته آینده رقابت‌های انتخابی جهانی را در پیش داریم و ای کاش پاداش‌ها را بعد از آن پیکارها می‌دادند تا از لحاظ روحی مشکل به وجود نمی‌آمد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *