رفع مشکلات مالی و توانمندسازی جوانان،شرط اصلی و مهم تسهیل در امر ازدواج است

رفع مشکلات مالی و توانمندسازی جوانان، شرط اصلی و مهم تسهیل در امر ازدواج می باشد و بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان پیشتاز و پرچم دار عرصه مسئولیت های اجتماعی، اولین بانکی است که به پرداخت تسهیلات یکصد میلیون ریالی ازدواج جوانان مبادرت ورزید.

به گزارش سادس  به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی، بانک قرض الحسنه مهر ایران، در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور تسهیل در امر ازدواج جوانان در دو محور تامین مالی در زمینه های اشتغالزایی و کارآفرینی و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه یکصد میلیون ریالی ازدواج گامهای موثری برداشته است.

این بانک به عنوان پیشتاز و پرچمدار در رفع مایحتاج ضروری و توانمندسازی اقشار ضعیف و نیازمند جامعه، اولین بانکی است که به پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی ازدواج جوانان مبادرت ورزید و تا کنون قریب به ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت نموده است.

همچنین بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه های اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ تا کنون بالغ بر ۵۱ ریال تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی، کارآفرینی و کسبه وصنوف پرداخت کرده که این امر کمک شایانی در کاهش نرخ بیکاری و رفع موانع اقتصادی ازدواج جوانان خواهد بود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *