بکن باوئر: آرزو دارم کلوپ روزی سرمربی بایرن شود


یورگن کلوپ

اسطوره تیم بایرن مونیخ با تمجید از مربی آلمانی لیورپول آرزو دارد روزی یورگن کلوپ را در جمع سرخ های باواریا ببیند.

به گزارش سادس و به نقل از نشریه کیکر، یورگن کلوپ توانست اولین عنوان قهرمانی خود را در لیورپول به دست بیاورد و این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند.

فرانس بکن باوئر اسطوره تیم بایرن مونیخ که سابقه بازی و هدایت بایرن را در کارنامه خود دارد، با تمجید از کلوپ گفت: بزرگترین آرزوی من این است که روزی کلوپ را به عنوان سرمربی بایرن مونیخ روی نیمکت تیم ببینم. از نظر من او یکی از بهترین مربی‌های جهان است و کاری که در دورتموند انجام داد و حالا در لیورپول انجام می‌دهد، شایسته تقدیر و تمجید است.

بکن باوئر در ادامه صحبت‌های خود افزود: از نظر من مربیگری در لیگ برتر نسبت به مربیگری در بوندسلیگا سختی‌های بیشتری دارد و مربی‌ای که بتواند در لیگ برتر موفق باشد قطعاً می‌تواند در بوندسلیگا شایستگی‌های خود را بروز دهد. مسئولیت مربی‌ها در لیگ برتر خیلی بیشتر از مسئولیت مربی‌ها در بوندسلیگا است و همین مسئله سختی‌های کار را برای مربی‌ها بیشتر می‌کند.

لیورپول که توانست برای ششمین بار عنوان قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد، باید در سوپرجام اروپا و در دیداری که در ترکیه برگزار می‌شود به مصاف چلسی برود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *