بهره‌مندی مددجویان تهرانی از سفره‌های افطار و سبد ارزاق رمضان


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از بهره‌مندی مددجویان تحت حمایت از سفره‌های اطعام و افطار، سبد ارزاق و غذای گرم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سادس، جواد صفاری با بیان اینکه تلاش می‌شود تا مددجویان تحت حمایت حداقل یک وعده از سفره‌های اطعام و افطار، سبد ارزاق و غذای گرم در ماه رمضان بهره مند شوند، گفت: برای مددجویان سالمند، بیمار و کسانی که به دلیل بعد مسافت نمی‌توانند در ضیافت افطاری شرکت کنند مبلغ ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان مساعدت می‌شود.

وی ادامه داد: دفاتر کمیته امداد استان تهران با برنامه ریزی و بر اساس نیاز خانوارهای تحت حمایت اقدام به پهن کردن سفره‌های افطاری یا توزیع سبد ارزاق و غذای گرم در ماه مبارک رمضان می‌کنند که خانوارها از یکی از این خدمات بهره مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته‌امداد استان تهران با تاکید بر اینکه اکرام و اطعام ایتام به عنوان یکی از فضائل اخلاقی مورد توجه و تأکید قرآن کریم و روایات اسلامی است، اضافه کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و رفع مشکلات آنها است.

صفاری ضمن تقدیر و تشکر از خیران و نیکوکاران به دلیل همراهی و همیاری کمیته امداد استان تهران در خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان ابراز امیدواری کرد: با کمک و مشارکت نیکوکاران و خیران بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به خانوارهای نیازمند ارائه دهیم.

وی با اشاره به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان تهران یادآور شد: هم اکنون ۷۰ هزار و ۷۱۳ خانوار شامل ۱۳۰ هزار نفر در استان تهران از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *