آزمايش يگاني مهمترين ارزيابي عملکرد پليس ويژه

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا گفت: انجام آزمايش يگاني مهمترين ارزيابي از عملکرد پليس ويژه است .

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسن کرمي ” در مراسم افتتاحيه آموزش و آزمايش يگان هاي نمونه پليس ويژه ناجا که به ميزباني يگان ويژه استان آذربايجان غربي برگزار شد با تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان و ياران باوفايش، اظهارداشت: اصولي که ما توسط آن موفقيت هايي را به دست آورديم و نبايد آن را فراموش کنيم حضور در هيئت هاي مذهبي و عزاداري هاست که براي ما قدرت آفرين بوده و با تقويت باورهاي ديني، روحيه کارکنان را در همه ماموريت ها و عمليات ها پس از انقلاب شکوهمند اسلامي دوچندان کرده است .

“وي” به افکار منحرف احزاب در اوايل انقلاب اشاره کرد و افزود: زماني که مردم دنبال مبارزه و تثبيت پايه هاي انقلاب بودند احزاب دودستگي و نفاق را در کشور پيگيري مي کردند و مشغول خلع سلاح کردن ژاندارمري ها و پاسگاه ها در نقاط کردنشين بودند به همين منظور کار نيروهاي انقلابي و مردمي به عنوان خط دفاع در مواجهه با جريانات ضد انقلاب آغاز شد؛ بعد از آغاز جنگ تحميلي يکي از لشگرهاي عملياتي سپاه بنام لشگر 31 عاشورا که عمدتا” نيروهاي آن از مردم خود اين استان بودند در جهت پشتيباني نيروها تشکيل شد.

“کرمي” ادامه داد: به حول قوه الهي و تقويت بنيه ايمان مردم هيچ وقت نه حزب دمکرات و نه کومله و نه جريانات اخير مثل “پژاک و پ .ک. ک” در منطقه نتوانستند به هدف اصلي خود که جنگ بين شيعه و سني است، برسند .

وي در رابطه با آموزش و آزمايش يگاني در سطح يگان هاي ويژه ناجا بيان داشت: آزمايش يگاني مهمترين ارزيابي از عملکرد يگان است و بايد بطور جدي پيگيري شود، هر آنچه ضعف است بايد مطرح شود چرا که اين ضعف ها و آسيب ها هستند که کمک مي کنند تا ما اشکالات خود را مرتفع و به سمت حرفه اي و واکنش سريع حرکت کنيم.

“سردار کرمي ” در خاتمه گفت: ارزيابي توان فرماندهي در هدايت عمليات و ايجاد هماهنگي بين رده هاي درون و برون سازماني مرتبط با ماموريت هاي و ارتقاء سطح دانش و مهارت انفرادي و يگاني کارکنان از جمله اهداف مورد بحث در آزمايش هاي يگاني است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *