گولووین: آنری مدام در تمرینات داد می‌زد/ او فکر می‌کرد هنوز بازیکن است


تیری آنری

بازیکن تیم موناکو درباره دوران کوتاه مدت تیری آنری در تیم موناکو صحبت کرد.

به گزارش سادس و به نقل از اکیپ، تیری آنری دوران کوتاهی در تیم موناکو داشت. او در مقطعی هدایت موناکو را بر عهده گرفت ولی بعد از ۱۰۴ روز از سمت خود برکنار شد. ۲ برد در ۱۲ بازی و قرار داشتن تیم موناکو در رده ۱۹ جدول باعث شد آنری از سمت خود برکنار و لئوناردو یاردیم جانشین او شود.

الکساندر گولووین، ملی پوش روس تیم موناکو درباره حضور آنری در این تیم گفت: آنری هنوز فکر می‌کرد که بازیکن است و هنوز نقش بازیکن بودن را درون خود نکشته بود و وقتی بازیکنی در تمرین اشتباه می‌کرد و خطایی ایجاد می‌شد، به سرعت استرس او را فرا می‌گرفت و مدام داد می‌زد. او بازیکن بزرگی بود و شاید بازیکنانی که در موناکو هم سطح او بودند رادامل فالکائو و سسک فابرگاس بودند. او می‌خواست وارد زمین شود و یاد بدهد که چطور باید تمرین کنیم. به نظرم مربی در چنین شرایط نباید با استرس برخورد کند چون شرایط را بدتر می‌کند.

حضور یاردیم باعث شد تا این تیم به رده شانزدهم جدول رده بندی صعود کند و در ۱۰ دیدار اخیر خود تنها یک بار شکست خورده است. موناکو در بازی هفته بعدی خود در لیگ فرانسه میهمان تیم پاری سن ژرمن است و در صورت برتری در این دیدار می‌تواند برای یک هفته دیگر مانع قهرمانی پاریسی‌ها شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *