علوی: انسجام و همدلی کلید پشت سر گذاشتن بحران‌هاست


نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این که در شرایط بحرانی انسجام و همدلی یک امر ضروری است گفت: در کنار انتقاداتی که وجود دارد باید برای عبور از بحران‌ها با یکدیگر همدل و متحد شویم.

سید افضل علوی در گفت و گو با سادس، با اشاره به این که وحدت و همدلی برای عبور از بحران‌ها یک امر ضروری است بیان کرد: شرایط بحرانی برای همه افراد جامعه غم انگیز است. سیلی که در کشور به وقوع پیوست یک سیل فراگیر بود و ۹۰ درصد استان‌های کشور را در بر گرفت. در عین حال در کنار انتقاداتی که وجود دارد باید در شرایط کنونی دست به دست یکدیگر داده و با اتحاد مشکلات پیش رو را از میان برداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: ما تجربه‌ی جنگ تحمیلی را داریم و در آن روزها کلید پیروزی ما اتحاد، همدلی و وطن دوستی بود و اگر این همدلی وجود نداشت بی تردید امروز ما این اقتدار را نداشتیم.

نماینده‌ی مردم سنندج در مجلس تصریح کرد: اکنون نیز شرایط همانند جنگ است و باید با همبستگی کارها را پیش ببریم. دود همه‌ی ناهماهنگی‌ها و بردارهای مخالف در جامعه تنها به چشم مردم می‌رود. انتقاد و استفاده سیاسی از بحران تنها به مردم آسیب می‌زند.

وی در ادامه تاکید کرد: در شرایط بحرانی برای حل بحران باید یک انزجام قوی شکل بگیرد. باید یک فرمانده واحد وجود داشته باشد و همه با اتحاد کار را پیش ببرند. ما نیز باید در هر منطقه یک پادگان آماده باش داشته باشیم تا با واکنش سریع کار را پیش ببریم که متأسفانه این را نداریم و یک اشکال است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *