سهرابیان: کادرفنی تیم‌های ملی تغییر نمی‌کند/ بدهی کم نیست اما پرداخت می‌کنیم


علیرضا سهرابیان

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: کادرفنی تیم‌های ملی قایقرانی را تا زمانی که نکته منفی پیدا نکنم تغییر نمی‌دهم و به کار خودشان ادامه خواهند داد.

علیرضا سهرابیان در گفتگو با سادس در مورد تغییر کادر فنی تیم‌های ملی گفت: کادر فنی تیم‌های ملی را چون اواخر دوره سرپرستی آقای گواری انتخاب شدند به احترام آنها تغییر نمی‌دهم. با گذشت چند ماه اگر نتوانستند توانمندی ورزشکاران را افزایش بدهند یا به آن چیزی که فدراسیون مد نظرش است برسند، با نظر کمیته فنی ۱۰۰ درصد تغییرات خواهیم داشت اما تا زمانی که نکته منفی پیدا نکنیم تغییرات نمی‌دهم و به کار خودشان ادامه خواهند داد.

او در مورد انتخاب کمیته‌های فنی تخصصی هر رشته بیان کرد: اینکه کمیته ۱۵ نفره در مورد رشته‌های تخصصی نظر بدهند از دور خارج شده است و انتخاب کمیته فنی نیاز به تفکر دارد و این طور نیست که در قوطی دست کنم و ۱۵ نفر را در بیاورم. ما افراد فنی و تخصصی هر رشته را انتخاب و اعلام می‌کنیم.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که روئینگ پیش از این حاشیه‌هایی را داشته است و آیا تصمیم دارد حواشی را از این رشته دور کند، تاکید کرد: از هفت اسفند مربیان اعلام آمادگی کردند و با ورزشکاران با قدرت کار می کنند تا به آنچه مد نظر فدراسیون است، برسند. من تا به امروز چنین مشکلاتی ندیدم. از این به بعد هم امیدوارم کسی مشکلی نبیند تا کسی چنین مسئله‌ای را عنوان نکند.

رییس فدراسیون قایقرانی در مورد بدهی فدراسیون نیز گفت: بدهی کم نیست چه ارزی و چه دلاری. نمی گویم بدهی برای چه دوره‌ای و چه کسی بوده است. هر بدهی که فدراسیون دارد به نام فدراسیون قایقرانی ایران ثبت شده و ما سعی می‌کنیم تمام بدهی را بدهیم و از حیثیت ایران در مجامع بین المللی دفاع کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که اسپانسرها قرار است فدراسیون را حمایت کنند، تصریح کرد: اسپانسرها قول همکاری دادند. قبل از عید نوروز جلساتی داشتیم که به یک جاهایی رسید و دوباره هم جلساتی داریم که بتوانیم از وجودشان در سال ۹۸ بهره‌مند شویم. البته وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مبالغی را کمک کرده اند و آنها کمک می‌کنند تا حضور قدرتمندانه در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ و بازی‌های آسیایی دوره بعد داشته باشیم.

او در مورد حضور مهسا مجللی به عنوان مربی تیم ملی آب‌های آرام گفت: او قبلاً هم به عنوان مربی حضور داشته و من به تمام مربیان احترام می‌گذارم. خانم پاسلار به دلیل کاری که داشت نتوانست حضور پیدا کند. خانم نوری زاد هم به دلایلی اعلام کرد نمی‌تواند بیاید و ما از خانم مجللی خواستیم بیاید تا اردوها ادامه پیدا کند.

رییس فدراسیون قایقرانی در مورد حضور پر رنگ قایقران‌ها در امداد رسانی به سیل زدگان استان‌های مختلف تاکید کرد: از دیدگاه همه فدراسیون قایقرانی خیلی تلاش کرد اما از دیدگاه من وظیفه انسانی خود را انجام داد و قایقرانان نمایشی را نشان دادند که هم باعث آرامش فکری خودشان شد و هم برای همه تحسین برانگیز بود. روزهای اول این حرکت به صورت خود جوش بود سپس که مقام معظم رهبری دستور آماده باش دادند و وزیر بخشنامه را ابلاغ کرد هیات‌های استانی قایق، قهرمانان خود و کمک‌های مردمی که خودشان جمع آوردند را به نقاطی که فدراسیون هماهنگ کرده بودند ارسال کردند. ورزشکاران در بحران سیل اخیر به دلیل فعالیت فیزیکی زیادی که داشتند تحلیل رفتند و باید آنها را ریکاوری کنیم تا دوباره برگردند و از آنها در اردوها استفاده کنیم. به نظرم ورزشکاران ما در کمک رسانی به همنوعان خود درخشیدند و برایشان مانند یک المپیک بود که مدال طلا گرفتند. امیدوارم در مسابقات انتخابی هم مانند حضور در بحران سیل قهرمان باشند و نمایش خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *