کلاهبرداري 20 ميليارد ريالي با فروش مال غير

پليس آگاهي، اعضاي باند کلاهبرداري 20 ميليارد ريالي با فروش مال غير را شناسايي و دستگير کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “حميد رزمخواه” رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: با کسب خبري مبني بر کلاهبرداري با فروش مال غير توسط افراد سودجو تيمي از کارآگاهان پليس آگاهي براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

وي افزود: در تحقيقات کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي مشخص شد دو زن و يک مرد با شناسايي زمين هاي بلاصاحب محدوده غرب مشهد با جعل اسناد آنها را به فروش مي رساندند.

وي تصريح کرد: با هماهنگي مقام قضائي در بررسي يکي از پرونده ها مشخص شد که افراد کلاهبردار يک قطعه زمين را با جعل اسناد مالکيت به يکي از شهروندان به مبلغ 20 ميليارد ريال به واسطه بنگاه داران به فروش رسانده اند.

سرهنگ رزمخواه گفت: کارآگاهان پليس آگاهي پس از يکي سري تحقيقات ميداني اعضاي اين باند سه نفره (دو زن و يک مرد) را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي طي دو عمليات مجزا دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي عنوان داشت: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده به جعل اسناد مالکيت زمين هاي بلاصاحب حاشيه غرب مشهد اعتراف کردند.

سرهنگ رزمخواه بيان داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده به دادسرا معرفي که با صدور قرار مناسب قضائي روانه زندان مركزي مشهد شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *