صعود ۵ کماندار به مرحله یک هشتم نهایی


اسماعیل عبادی و یاسر عمویی

در ادامه مسابقات تیروکمان کاپ آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، ۵ کماندار کامپوند ایران راهی دور یک هشتم نهایی شدند.

به گزارش سادس، در ادامه رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا در تایلند و در مرحله یک شانزدهم نهایی محمدصالح پالیزبان با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۷ مقابل نماینده چین تایپه به پیروزی رسید و در مرحله یک هشتم نهایی باید با کمانداری از هند دیدار کند.

اسماعیل عبادی در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۳ مقابل کمانداری از ویتنام به برتری رسید. حریف بعدی وی در مرحله یک هشتم نهایی، نماینده‌ای از مالزی خواهد بود.
نیما محبوبی دیگر نماینده کشورمان در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۳۴ مقابل نماینده بنگلادش به پیروزی رسید. حریف بعدی وی در مرحله یک هشتم نهایی، نماینده‌ای از مالزی خواهد بود.

ویدا حلیمیان در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۳۴ مقابل نماینده تایلند به پیروزی رسید و در دور یک هشتم نهایی با کمانداری از اندونزی دیدار خواهد کرد.

راحله فارسی در مرحله یک شانزدهم نهایی پس از تساوی ۱۴۳-۱۴۳ مقابل کمانداری از ویتنام، در تیر طلایی پیروز شد و در دور یک هشتم نهایی با کمانداری از چین‌تایپه دیدار خواهد کرد.

پیش از این، در بخش کامپوند زنان و در مرحله یک بیست و چهارم گیسا بایبوردی با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۷ مقابل کمانداری از چین تایپه دیدار را واگذار و حذف شده بود.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *