پیمان اکبری: تبریز امتحانش برای میزبانی را پس داده است


پیمان اکبری

سرمربی تیم والیبال سایپای تهران گفت: تبریز می‌تواند میزبان خوبی برای فینال لیگ والیبال باشد چون امتحانش را قبلاً پس داده است.

به گزارش سادس، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال سایپای تهران پس از پیروزی تیمش مقابل کاله و صعود به فینال لیگ‌برتر، گفت: ابتدا به تیم کاله خسته نباشید می‌گویم، ما واقعاً دو بازی سخت مقابل این تیم داشتیم. در بازی اول از هواداران خود کمک می‌گرفتند و ما خیلی سخت نتیجه گرفتیم. با این حال خوشحالم که بازی اول را بردیم و با روحیه بهتر در بازی دوم حضور یافتیم.

او ادامه داد: به بازیکن‌های خودمان خسته نباشید می‌گویم که عالی بودند. من همیشه گفته‌ام که در طول زندگی اندازه این ۵ ماه اذیت نشده بودیم و اصلاً حمایت نشدیم. بازیکنانم با غیرت بازی کردند و شاید ما نسبت به هشت تیم حاضر در این مرحله از نظر مالی تیم آخر بودیم ولی به یکدیگر قول دادیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

اکبری افزود: در نیم فصل اول خوب نبودیم و حاشیه‌های زیادی داشتیم اما در نیم فصل دوم نفراتی مثل حسینی به تیم اضافه شدند که هماهنگ شدنشان زمان برد. همیشه می‌گفتم که بازی واقعی ما را باید در پلی‌آف ببینید. خوشحالم که الان خوب بودیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درمورد برد مقتدرانه تیمش مقابل کاله گفت: به هر حال در ست اول خیلی خوب بودیم و تقریباً در همه مناطق زمین موفق بودیم. به نظرم در همان ست اول نصف راه را رفتیم. به بازیکنان گفته بودیم که باید امتیاز به امتیاز و ست به ست بازی کنیم که آن‌ها هم همین کار را انجام دادند.

او در مورد بازی فینال گفت: به تیم ورامین هم تبریک می‌گویم و از ابتدای فصل از مدعیان رسیدن فینال بود چون امسال از همه تیم‌ها بهتر بودند. زودتر تشکیل شدند و هماهنگ‌تر بودند، از نظر مالی هم مشکلات و حواشی نداشتند، برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

اکبری در مورد میزبان بودن تبریز برای بازی فینال نیز گفت: تبریز امتحان خود را پس داده است و همه تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. از ابتدا قرار بود در تهران یا در یکی از شهرهای بیطرف فینال برگزار شود که الان هم تبریز به عنوان یکی از شهرهای والیبال خیز کشور انتخاب شده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *