جوان گرايي و ايجاد فضاي مناسب رمز انتخاب مديران موفق

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اهميت شايسته سالاري در انتخاب مديران درسازمان گفت: جوان گرايي وايجاد فضاي مناسب رمز انتخاب مديران موفق در سازمان است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سردار “حاجي محمد مهديان نسب”در جلسه نظارت ميداني ارزشيابي وانتصابات بازرسي کل ناجا که در سالن جلسات انتظامي استان وبا حضور معاون ارزشيابي و انتصابات بازرسي کل ناجا برگزارشد بر جوان گرايي و شايسته سالاري در انتخاب مديران در سازمان تاکيد کرد.

وي با اشاره به برگزاري ادوار مختلف آموزشي در استان، افزود: بحمداله با برنامه ريزي مناسب و تلاش هاي صورت گرفته برنامه هاي مختلف آموزشي در فرماندهي انتظامي استان به منظور ارتقاء دانش و توانايي کارکنان به صورت منظم برگزار مي شود.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه در سال جاري 85 درصد پرونده هاي ارجاعي به مراکز مشاوره کلانتري ها و معاونت اجتماعي به سازش و مصالحه منجر شده است، افزود: 392 بنر و 500 هزاربروشور پيرامون جنگ نرم و تهاجم فرهنگي و مقررات راهنمايي و رانندگي درسطح استان نصب و توزيع شده است.

وي با اشاره به کشف 3600 کيلوگرم مواد مخدر صنعتي و غير صنعتي در استان، گفت: بيش ازپنج هزار و 100 قاچاقچي خرده فروش و 907 معتاد متجاهر نيز دستگير شده اند.

سردار مهديان نسب همچنين با اشاره به اينکه هم اکنون دراستان 16اولويت ماموريتي تعريف شده است که يازده اولويت آن با رويکرد اقتصاد مقاومتي است، اظهار داشت:در بحث قاچاق کالا در استان 35 درصد افزايش کشف داشته ايم.

فرمانده انتظامي استان همدان با اشاره به کاهش 13 درصدي تصادفات درون و برون شهري در سطح استان، اعلام کرد: در حوزه مقابله با سرقت و پيشگيري از جرايم نيز با 29 درصد کاهش و همچنين از هر 100 سرقت 82 مورد کشف داشته ايم که بر اساس اين آمار اين استان 10 درصد از ميانگين کشوري جلوتر است.

تربيت محوري مقدم بر مهارت محوري است

در ادامه اين جلسه معاون ارزشيابي و انتصابات بازرسي كل ناجا با تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان ، گفت : اصلاح، يكي از زيباترين کلماتي است كه در هر عصري بايد دنبال شود و يكي از اهداف قيام امام حسين(ع) نيز اصلاح بود .

وي با بيان اينکه تربيت محوري مقدم بر مهارت محوري است، افزود: بعد از تربيت بايد تزكيه صورت پذيرد و معاونان و فرماندهان در خصوص تخلفات كاركنان مسئولند و بايد اقدامات صيانتي و پيشگيرانه صورت پذيرد .

اين مقام انتظامي گفت : مقام معظم رهبري در ديدار فرماندهان فرمودند حلقه اتصال نيروي انتظامي با مردم كلانتري است و افرادي كه از كلانتري به درجات بالاتر ارتقاء مي يابند موفق تر هستند .

وي خطاب به مديران گفت: افراد را با خوشرويي و خوش خلقي و در كمال اقتدار جذب كنيد و به كلانتري ها به دليل مواجه مستقيم با مردم توجه ويژه داشته باشيد و همچنين سطح توانايي و آمادگي ها را ارتقاء دهيد.

سرهنگ ايرانمنش در خاتمه ارتقاء آمادگي هاي فردي و آموزشي ، عدم غفلت از خانواده ، كنترل حوزه مديريتي به نحو محسوس و غير محسوس ،مقابله با جرايم فضاي سايبري با ابزارهاي نو ، تعاملات درون و برون سازماني با حفظ اقتدار نيروي انتظامي ، مسلط بودن بر حوزه مديريتي و پاسخگو بودن در تمام زمينه ها ، حفظ شان و منزلت كاركنان ، عدم توليد استرس در محيط کار را از مديران خواستار شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *