دعوت گزینشی خبرنگاران به بازی دوستانه تیم ملی بسکتبال با اردن


تیم ملی بسکتبال ایران

در حالی که به نظر می‌رسید بازی دوستانه تیم ملی بسکتبال با اردن پشت درهای بسته برگزار می‌شود، اما چند خبرنگار نزدیک به فدراسیون اجازه ورود و تماشای بازی را داشتند.

به گزارش سادس، ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ نخستین دیدار دوستانه تیم ملی بسکتبال ایران و اردن در حالی برگزار شد که با برتری ۱۱۷ بر ۹۶ تیم ملی ایران همراه بود.

فدراسیون بسکتبال پیش از این دیدار در بیانیه‌ای اعلام کرد این بازی بدون حضور اهالی رسانه و تماشاگران برگزار می‌شود اما گویا شرایط برای برخی خبرنگاران متفاوت بوده است.

در حالی که بسیاری از خبرنگاران به دلیل بیانیه روابط عمومی فدراسیون در سالن بسکتبال آزادی حاضر نشده بودند، ظهر امروز خبر حضور چند تن از خبرنگاران نزدیک به فدراسیون در این بازی منتشر شد. با این وجود به نظر می‌رسد فدراسیون بسکتبال با توجه به سیاست گذاری‌های خود خبرنگاران را به خودی و غیر خودی تقسیم کرده و به صورت گزینشی آن‌ها را انتخاب می‌کند.

این موضوع در شرایطی رخ داده است که مسلماً روابط متقابل بین یک رشته ورزشی و اهالی رسانه می‌تواند باعث پیشرفت آن شود اما گویا برخی انتقادها به مذاق فدراسیون بسکتبال خوش نیامده است تا چنین سیاست اشتباهی را در پیش بگیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *