27 فقره سرقت در کارنامه باند سارقان حرفه اي

پليس با شناسايي و دستگيري اعضاي باند سارقان حرفه اي پرده از 27 فقره سرقت در شهرستان کاشمر و شهرهاي همجوار برداشت.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “ابوالقاسم باقري” فرمانده انتظامي شهرستان کاشمرگفت: در پي اعلام چند فقره سرقت اماکن و مغازه ها در محدوده خيابان هاي امام خميني (ره) و شهيد مدرس شهرستان کاشمر تيمي از پليس آگاهي اين فرماندهي وارد عمل شدند.

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با بررسي جغرافياي زماني و مکاني سرقت ها و استفاده از بانک مجرمان سابقه دار به يکي از افراد سابقه دار به نام (رضا) مظنون و به طور نامحسوس او را تحت نظر قرار دادند.

وي ادامه داد: پليس با کنترل فرد مظنون به ارتباط مشکوک وي با يکي ديگر از افراد سابقه دار به نام (قاسم) مشکوک شده و پاتوق آنها را در يکي از مناطق حاشيه شهر تحت کنترل قرار دادند.

سرهنگ باقري تصريح کرد: تيم رسيدگي کننده پرونده پس از به دست آمدن مدارک لازم با هماهنگي مقام قضائي در يک عمليات غافلگيرانه متهمان را دستگير و از مخفيگاه آنها مقادير زيادي اموال مسروقه شامل دستگاه جوش، کابل هاي برق و… را کشف کردند.

وي خاطر نشان کرد: متهمان که اعتياد شديد به مواد افيوني دارند در بازجويي هاي علمي پليس در مواجهه با ادله و مستندات پليس به 27 فقره سرقت از منازل ، اماکن خصوصي، مغازه و محصولات باغي شامل انار و پسته در شهرستان کاشمر و شهرهاي همجوار با همدستي فردي به نام (هادي) اعتراف کردند.

باقري با اشاره به دستگيري عضو ديگر اين باند حرفه اي سرقت گفت: پنج نفر مالخر نيز در همين رابطه شناسايي شده اند که سه نفر از آنها دستگير و دو نفر ديگر به ساير شهرستان ها متواري شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کاشمر عنوان داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *