قاچاق کالا يکي از مصاديق بارز منکرات اقتصادي است

فرمانده انتظامي استان گفت: قاچاق کالا يکي از مصاديق بارز منکرات اقتصادي است که لطمه جدي به پيکره اقتصادي کشور مي زند.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حيدر عباس زاده” در نشست صميمي با کارکنان و سردبير دفتر روزنامه “پيام عسلويه”، با عرض تسليت به مناسبت ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان ابا عبدالله الحسين(ع)، و تقدير از کارکنان اين روزنامه در انعکاس خدمات و فعاليت هاي مجموعه انتظامي استان، گفت: رسانه ها همدوش با اين مجموعه در امنيت، آرامش و خدمت به مردم نقش دارند.

وي به عملکرد نيروي انتظامي استان طي سال جاري اشاره کرد و گفت: وظيفه پليس در مواجهه با جرايم علاوه بر پيشگيري ، کشف جرم است که خوشبختانه در اين زمينه ، تلاش هاي خوبي صورت گرفته است.

سردار عباس زاده با تشريح وضعيت قاچاق کالا و ارز در استان، افزود: قاچاق کالا يکي از مصاديق بارز منکرات اقتصادي است و لطمه جدي به پيکره اقتصادي کشور مي زند ؛ به همين سبب يک منکر محسوب مي شود.

فرمانده انتظامي استان اذعان داشت: در زمينه جرايم خشن در 6 ماه اخير 92 درصد افزايش کشفيات داشته ايم و اين آمار نشان دهنده مشارکت خوب مردم استان با پليس است .

وي افزود: براي کنترل و کاهش جرايم و امنيت مطلوب به مشارکت مردم نياز است و چنانچه همه دستگاه ها و نهادهاي اجتماعي، دولتي و غيردولتي مشارکت مسئولانه و کارکرد صحيح داشته باشند مي توانيم در اين زمينه به امنيت پايدار و مطلوب دست يابيم.

وي با بيان اينکه در ارتباط با اصناف، برخورد پليس با کالاهاي قاچاق عمده و سازمان يافته است، افزود: 303 هزار تماس با تلفن 110 برقرار شده که 141 هزار مورد تماس هاي عملياتي در حوزه انتظامي ، امنيت اخلاقي، اجتماعي و نظم و ترافيک و 155 هزار مورد آن تماس هاي راهنمايي و ارشادي بوده است.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به ارتباط مردم با پليس، يادآور شد : اين ارتباط افتخاري است براي نيروي انتظامي که اعتماد و رضايتمندي بالايي را براي مردم ايجاد کرده است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *