حال و هواي مهران در آستانه تاسوعا و عاشوراي حسيني کربلايي است / تردد 76 هزار زائر به صورت قانوني از ابتداي محرم تاکنون

اين روز ها خيل عظيم عاشقان حسيني در پايانه مرزي مهران حال و هواي اين شهر را کربلايي کرده است، به طوري که از اول محرم تا روز گذشته بيش از 76 هزار زائر به صورت قانوني از اين مرز تردد داشته اند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،با وجود اينكه تا اربعين بيش از 45 روز باقي مانده اما مهران پر شده از زائراني كه به عشق اباعبدالله الحسين(ع) خود را به اين شهر رسانده اند.

اين روز ها حال و هواي مهران در آستانه تاسوعا و عاشوراي حسيني کربلايي است و شور و شوق وصف ناشدني زائران، فضاي اين شهر مرزي را معطر كرده است .

هم اكنون روزانه تا 15 هزار زائر به صورت قانوني از مرز مهران تردد مي كنند ، به طوري که از ابتداي ماه محرم تا روز گذشته 76 هزار و 884 نفر از اين مرز تردد کرده اند.

سردار “نورعلي ياري” فرمانده انتظامي استان ايلام در اين خصوص ،با قدرداني از همراهي مردم با نيروهاي انتظامي مستقر در پايانه مرزي مهران از زائران و عاشقان حسيني خواست که با در دست داشتن گذرنامه و ديگر مجوز هاي لازم به پايانه مرزي مهران مراجعه کنند.

وي با اشاره به اينکه خروج زائران از مرز بدون گذرنامه و ويزا امکان پذير نيست،گفت: داشتن مدارک و مجوزهاي لازم حق کشور ميزبان است و همه به عنوان زائر نبايد به خاطر انجام يک امر مستحب امري واجب را که احترام به حقوق ديگران است، ناديده بگيريم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *