پاسخ ثوری به انتقادها از انتخاب کلانتری برای سرپرستی لیگ بوکس


حسین ثوری

رئیس فدراسیون بوکس گفت: به هیچ عنوان آقای کلانتری از گزینه‌های انتخاب به عنوان رئیس اصلی سازمان لیگ بوکس نیست و تنها مسئولیت سرپرستی را بر عهده دارد.

حسین ثوری در گفت و گو با سادس، در خصوص انتخاب علیرضا کلانتری به عنوان سرپرست سازمان لیگ‌برتر بوکس، توضیح داد: طبق برنامه‌هایی که از زمان انتخابات فدراسیون داشتیم، قرار بود از سال دوم کاری بنده به عنوان رئیس فدراسیون بوکس لیگ‌برتر را برپا کنیم که خدا را شکر تا به الآن شاهد پیشرفت کارها هستیم. با این حال برای راه‌اندازی لیگ اساس‌نامه جامعی نداشتیم که به همین منظور تصمیم گرفتیم کلانتری را به عنوان سرپرست انتخاب کرده و مسائل مربوط به لیگ را تا زمان انتخاب مدیر اصلی سازمان لیگ به او بسپاریم.

او افزود: دلیل انتخاب کلانتری به نوان سرپرست،‌ اشراف او به امور اجرایی فدراسیون بود وگرنه همه تصمیمیات در راستای تنظیم آیین‌نامه به صورت جمعی و با مشارکت پیشکسوتانی چون حسین نهرودی،‌ رضا رشیدپور، اکبر احدی و … گرفته می‌شود. نقش کلانتری در این سمت به هیچ عنوان تصمیم گیرنده نیست و سعی می‌کنیم با استفاده از تجربه چنین بزرگانی یک اساس‌نامه دقیق و جامع را برای داشتن لیگی مفید و پویا تدوین کنیم.

ثوری با بیان اینکه هدف اصلی فدراسیون راه‌اندازی لیگ‌برتر است، توضیح داد: به نظرم باید نفس کار را مد نظر قرار داد تا اینکه در مورد بحثی چون انتخاب سرپرست صحبت شود. کلانتری مسئول موقت لیگ است تا کارها را پیش ببریم و در غیر این صورت پس از راه اندازی لیگ باید مدیر اصلی را انتخاب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که احتمال انتخاب کلانتری به عنوان مدیر سازمان تیم‌های ملی تا چه حد وجود دارد، توضیح داد: من با قدرت و قطعیت از الآن اعلام می‌کنم که آقای کلانتری را به عنوان مدیر سازمان لیگ انتخاب نمی‌کنیم. دلیل انتخاب او به عنوان سرپرست اشراف کامل به شرایط اجرای این طرح بوده که می‌تواند زمان زیادی را صرف امور آن کند.

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که تا چه حد به برگزاری یک لیگ خوب امیدوار است؟ اظهار کرد: من امید زیادی داریم و نسبت به این موضوع خوشبین هستم. فکر می‌کنم با ۷ تا ۸ تیم صاحب نام در بوکس کشور لیگ را راه‌اندازی می‌کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *