دبیر فدراسیون کشتی: منتظر اعلام وزارت ورزش برای ثبت نام از کاندیداها هستیم


رضا لایق

دبیر فدراسیون کشتی گفت: درخواست روسای هیأت های کشتی را بعنوان اکثریت مجمع برای برگزاری هرچه سریعتر انتخابات به وزارت ورزش ارسال کرده ایم.

رضا لایق در گفت و گو با سادس بیان این مطلب افزود: روسای هیأت های کشتی سراسر کشور از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده اند برای اینکه برنامه های کشتی کشور برای حضور در رقابت های المپیک 2020 با نوع تفکر و برنامه ریزی مدنظر رئیس منتخب مجمع انجام شود، هرچه زودتر روند انتخابات را در کشتی کشور برگزار کنند.
وی ادامه داد: بعنوان دبیر مجمع این درخواست را به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان منعکس کرده ام و منتظر اعلام نظر مسئولان ذیربط برای شروع زمان ثبت نام از کاندیداها هستیم.
لایق در مورد دغدغه مسئولان وزارت ورزش و جوانان در زمینه تعیین تکلیف برخی هیأت های دارای سرپرست تصریح کرد: تعداد بسیار محدودی از هیأت های ما با سرپرست اداره می شوند که فکر می کنم با توجه به مکاتبات صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان استان های ذیربط اکثریت این هیأت ها در کوتاه ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند و ما از این نظر مشکلی نداریم.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به پیگیری روسای هیأت های کشتی، مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان که همواره با احترام به اساسنامه و نظر اعضای مجمع اقدام کرده و در کنار کشتی بوده اند در کمترین زمان ممکن روند برگزاری مجمع و ثبت نام از کاندیداها را اعلام کنند.
لایق در پایان گفت: پنج شنبه و جمعه این هفته و هفته بعد به ترتیب جام باشگاه های جهان در کشتی آزاد و فرنگی بابل و اردبیل برگزار می شود و هفته اول دیماه نیز مرحله اول انتخابی تیم های ملی انجام می شود و تلاش مجموعه کشتی کشور پیگیری مناسب برنامه ها است تا با تعیین رییس جدید توسط مجمع فرد منتخب بتواند با کمترین مشکل کارها را پیگیری کند.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *