واکنش عضو هیات رییسه ژیمناستیک به اجرای قانون بازنشستگی


تیم ملی ژیمناستیک

عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک با اظهار بی‌اطلاعی از شمولیت قانون منع بکارگیری بازنشستگان درباره اعضای هیات رییسه گفت که اگر نیاز به استعفا است، می‌نویسیم و می‌رویم.

حسن رمضانیان‌پور، عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک در گفت و گو با سادس، در مورد استعفایش درپی اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان اظهار کرد: من بازنشسته حداقل 20 سال پیش هستم نه جدید. نمی دانم این موضوع بازنشستگی به هیات رییسه هم برمی گردد یا خیر!

وی در ادامه در واکنش به اینکه قانون بازنشستگی هیات رییسه را هم شامل می‌شود گفت: اگر بر می‌گردد خود به خود منتفی است و دیگر در این سمت نیستیم.

این عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که آیا استعفا داده یا خیر؟ گفت: نمی‌دانم که باید استعفا دهیم، اما اگر نیاز است می‌نویسیم و می‌رویم.

وی در خصوص سایر اعضای اسن هیات همانند آقای هاشمی طبا و سیدی گفت: آن‌ها هم مثل من در همین ابهام هستند که باید بنویسند و بروند یا خود به خود این موضوع منتفی است. ما در هیات رییسه حضور دایمی نداریم دو ماه یکبار ممکن است جلسه‌ای باشد. اگر شامل حال هیات رییسه شود خود به خود در آن جلسات حاضر نمی‌شویم.

رمضانیان‌پور در پاسخ به این سوال که آیا سیدی عضوی از هیات رییسه از این سمت کنار گذاشته شده‌ یا رفته است؟ گفت: من اصلا او را در جلسات هیات رییسه ندیده‌ام. برای جلسه بعدی هیات رییسه هم  هنوز از ما دعوتی نکرده‌اند. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *