سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم: همیشه باید قهرمان باشیم


دیدار تیم‌های فوتبال بانوان سپاهان و شهرداری بم

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم کرمان معتقد است به دلیل حضور تیم‌های قوی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کسی نمی‌تواند خود را از قبل قهرمان بداند.

 مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم کرمان در گفت‌وگو با سادس در مورد فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: امسال لیگ سختی پیش را داریم چون همه تیم‌ها قدرتمندتر هستند و خوب یارگیری کردند. مثلا تیم راهیاب ملل کردستان بالای هشت بازیکن ملی دارد و خیلی خوب کار کرده است. سایر تیم‌ها هم خوب هستند و کسی نمی‌تواند خود را از پیش برنده بداند اما همیشه دوست داریم قهرمان باشیم و تمام سعی‌مان هم بر تکرار قهرمانی است.

او به وضعیت  آمادگی تیم خود پیش از شروع لیگ اشاره و بیان کرد: به خاطر حضور حدود هشت نفر از بازیکنانمان در اردوها و بازی‌های ملی کمی آسیب دیدیم و به ضرر تیم‌مان بود چون آنها دو بار و در کل حدود ۱۰ روز با  تیم تمرین کردند که این موضوع از میزان هماهنگی‌مان کم می‌کند.

این مربی در مورد بازگشت دوباره تیم بانوان ملوان بندرانزلی به لیگ برتر گفت: ملوان تیم خوبی است و همیشه جز قدرت‌ها و مدعیان قهرمانی بوده. از برگشت این تیم به لیگ خیلی خوشحال هستم چرا که خانم ایراندوست و بازیکنانش برای فوتبال خیلی زحمت کشیدند و حقشان نبود که نباشد. هفته هفتم لیگ با ملوان بازی داریم و از قبل شناختی نسبت به تیم داریم البته اکثر بازیکنانش را می‌شناسیم اما باید مسابقات شروع شود تا ببینیم وضعیت چگونه است.

او در مورد تیم پارس جنوبی بوشهر که در هفته اول لیگ به مصاف هم می‌روند، اظهار کرد: ترکیب این تیم عوض شده و شناخت کافی از وضعیتش نداریم اما تلاش می‌کنیم که از زمین دست پر بیرون بیاییم.

جعفری از عقب افتادن زمان شروع لیگ انتقاد کرد و گفت: این موضوع اصلا خوب نیست چون برنامه‌ریزمان این بود که لیگ از مهر یا آبان شروع شود اما عقب افتادن به ضرر تیم‌ها است چون علاوه بر هزینه‌هایی که برای تمرین، خوابگاه و تغذیه انجام می‌دهند، بحث تمرین زدگی بازیکنان هم پیش می‌آید. 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم کرمان در مورد وضعیت کلی فوتبال بانوان اظهار کرد: وضعیت تیم‌های ملی‌مان خوب است و حضور آقای حسین عبدی کمک زیادی به فوتبال بانوان کرده. در مورد لیگ هم باید بگویم که گلاره ناظمی مدیریت خوبی دارد و کمک کرده تا لیگ حرفه‌ای‌تر و پویاتر شود.

جعفری در پایان این گفت‌گو مهمترین مشکل فوتبال بانوان را نبود اسپانسر دانست و گفت: به دلیل عدم پخش تلویزیونی اسپانسری در این بخش ضعیف است.

به گزارش سادس،  فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان از ۱۶ آذر ماه با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود و شهرداری بم کرمان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در هفته اول باید به مصاف پارس جنوبی بوشهر برود. مهدیه مولایی، زهرا خواجویی، کوهستان خسروی( کاپیتان)، سمیه اسدیان، نرگس کوهستانی، شهناز جعفری، زینب چوبین، زهرا سربالی، زهرا کوهستانی، فاطمه گرایلی، سمانه چهکندی، عاطفه رمضانی، مونا حمودی، الهام انصاری، بهناز طاهرخانی، زهرا قنبری و انیس ولندیاری ترکیب تیم فوتبال بانوان شهرداری بم کرمان در لیگ برتر تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *