جدال تمام‌ایتالیایی در فینال والیبال جام باشگاه‌های جهان


والیبال جام باشگاه‌های جهان

تیم‌های لوبه و ترنتینو ایتالیا با پیروزی برابر حریفانشان به دیدار پایانی رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های جهان راه یافتند.

به گزارش سادس، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۸ که به میزبانی لهستان در جریان است، با برگزاری دو دیدار به پایان رسید و تیم‌های لوبه و ترنتینو ایتالیا موفق شدند با پیروزی برابر رقبای لهستانی و روسی خود به دیدار پایانی صعود کنند.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی که از ساعت ۲۰ به میزبانی شهر رسوویا برگزار شد، تیم آسکو رسوویای لهستان میزبان تیم قدرتمند لوبه ایتالیا بود که در پایان میزبان با وجود برتری در ست نخست در سه ست بعدی مغلوب حریف شد تا یاران برونو رزنده در تیم لوبه با نتیجه سه بر یک برنده بازی شوند و به فینال صعود کنند.

ست‌های این بازی با امتیازهای ۳۱-۲۹، ۱۹-۲۵، ۱۴-۲۵ و ۲۳-۲۵ به سود قرمزپوشان لوبه پایان یافت تا بازیکنان آسکو در برابر دیدگان تماشاگران خودی وداع تلخی با رقابت‌ها داشته باشند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی که از ساعت ۲۳ آغاز شد، تیم پرستاره ترنتینو ایتالیا که با کسب سه برد و ۹ امتیاز به عنوان مقتدرترین تیم به جمع چهار تیم برتر راه یافته بود، توانست در برابر تیم شگفتی‌ساز کافل روسیه در حالی که ست نخست را واگذار کرده بود، با نتیجه سه بر یک به برتری دست یابد تا حریف لوبه در دیدار پایانی شود.

ست‌های بازی با امتیازهای ۲۲-۲۵، ۲۵-۱۴، ۲۵-۱۶ و ۲۵-۱۹ به سود ترنتینو به اتمام رسید تا با صعود این تیم شاهد فینالی تمام‌ایتالیایی در جام‌ باشگاه‌های جهان ۲۰۱۸ باشیم. 

به این ترتیب امروز (یک‌شنبه) در ابتدا از ساعت ۲۰ تیم‌های کافل روسیه و آسکو رسوویای لهستان در دیدار رده‌بندی به مصاف هم می‌روند و سپس از ساعت ۲۳ تیم‌های ترنتینو و لوبه ایتالیا برای کسب عنوان قهرمانی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *