واکنش دبیر فدراسیون وزنه برداری به برگزار نشدن انتخابات ۸ هیات استانی


محسن بیرانوند

دبیرفدراسیون وزنه برداری می گوید،تمام تلاششان را می کنند که در اسرع وقت انتخابات هیات های وزنه برداری استانها انجام شود و نامه های آن را هم به اداره کل ورزش و جوانان استانهای مربوطه ارسال کرده اند.

محسن بیرانوند در گفتگو با سادس درباره ی علت برگزار نشدن انتخابات هشت هیات های وزنه برداری بیان کرد: ما به اداره کل ورزش و جوانان استانها نامه زده ایم که در اسرع وقت انتخابات هیات های وزنه برداری انجام شود و کار خودمان را داریم انجام می دهیم. تمام تلاشمان را می کنیم که انتخابات هیات ها در اسرع وقت انجام شود  و قبل از اینکه کسی بخواهد حرفی بزند، نامه هایشان را  ارسال کردیم و اگر چند روز عقب ، جلو شد به این دلیل بود که درگیر مسابقات جهانی بودیم و بعد از مسابقات جهانی یکی از اولویت های ما برگزاری انتخابات هیات ها بوده است.

بیرانوند در پاسخ به این پرسش که برگزاری انتخابات برخی هیات ها خیلی زمان برده و شاید همین مسئله شائبه دخالت فدراسیون را به وجود آورده است، تصریح کرد: صرف اینکه انتخابات برگزار شود، وظیفه ما نیست. مهم این است فردی بیاید که چهارسال کار کند نه اینکه قدم از قدم برندارد یا برای خود رزومه جمع کند تا در انتخابات شورای شهر بگوید ورزشی هم بوده است. برای انتخابات باید ثبت نام انجام شود و سپس استعلام های لازم گرفته شود و برای ثبت نام باید نفر قابلی حضور داشته باشد.

او ادامه داد: از طرفی اینکه در انتخابات از ۳۱ هیات مثلا ۲۰ هیات رای بدهند قدرت فدراسیون را پایین می آورد و برای ما زشت است از این رو تمام تلاشمان را می کنیم که در اسرع وقت انتخابات هیات ها انجام شود. البته ما انتخابات دو هیات را برگزار کردیم و بعد از چند ماه باطل شد و اینکه معاونت ورزشی یک استان بجای ۱۰روز، یک هفته پیش از انتخابات، دعوتنامه ها را ارسال می کند و کاندیدایی که رای نیاورده اعتراض کرده و انتخابات باطل می شود دیگر گردن من نیست.  نماینده فدراسیون در انتخابات فقط یک رای دارد که رای خود را می دهد  و می آید. بنابراین اگر از این قبیل اتفاقاتی هم رخ می دهد دیگر پای ما نگذارند و ذهنیت بدی نسبت به وزنه برداری نداشته باشند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *