شکست خانگی لیکرز در شب حضور ستاره‌ها


nba

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا با برگزاری ۷ دیدار ادامه پیدا کرد.

به گزارش سادس، تیم بروکلین نتس در خانه در سالن بارکلیز سنتر به مصاف فیلادلفیا سونتی سیکسرز رفت و در پایان با نتیجه ۱۲۲ بر ۹۷ به پیروزی رسید. دی آنجلو راسل ( انتخاب دوم مراسم درفت سال ۲۰۱۵ ) با ۲۱ امتیاز و ۶پاس منجر به گل و روندایی هالیس جفرسون از روی نیمکت با ۲۱ امتیاز و ۶ ریباند، پنجمین شکست متوالی خارج از خانه فیلادیفیا را رقم زدند. فیلادلفیا در این بازی نمایش ضعیفی ارائه داد و حتی در اوایل کوارتر چهارم سرمربی فیلادلفیا سنتر آل استاری خود جوئل امبید را از بازی کنار گذاشت. فیلادلفیا در این بازی ۲۸ بار توپ را لو داد که بدترین آمار این فصل NBA تاکنون محسوب می‌شود که بروکلین ۳۹ امتیاز از این ۲۸ توپ لو رفته به دست  آورد.

برای فیلادلفیا بن سیمونز ۲۰ امتیاز و ۱۲ ریباند و جوئل امبید که در بازی قبل مقابل دیترویت ۳۹ امتیاز کسب کرده بود، فقط ۱۶ امتیاز به همراه ۱۵ ریباند به دست آورد. بروکلین موفق شد رکورد خود مقابل فیلادلفیا را به ۹ پیروزی و ۴ شکست در سالن اختصاصی خود برساند که این بهترین آمار بروکلین در خانه مقابل سایر تیم های NBA  از زمان انتقالش از نیوجرسی به بروکلین است. (بروکلین در خانه مقابل تیم اورلاندو مجیک هم موفق به کسب ۹ پیروزی در همین بازه زمانی شده است.)

در دیگر بازی مهم شب گذشته تیم لس آنجلس لیکرز در خانه در سالن استپلس سنتر با حساب ۱۲۱ بر ۱۰۷ مغلوب میهمان خود تورنتو رپترز شد. در غیاب کووای لنارد فوق ستاره تورنتو، این سرژ ایباکا بود که در شهر فرشته‌ها درخشید. ایباکا موفق شد هر ۱۴ پرتاب اولیه خود را وارد سبد لیکرز کند و با کسب ۳۴ امتیاز و ۱۵ ریباند دبل دبل کند و بیشترین امتیاز دوران ورزشی خود در یک بازی را بدست بیاورد. او تا ۵ دقیقه و ۱۶ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم هیچ کدام از پرتاب های خود را هدر نداد و در پایان با ۱۵ پرتاب موفق از ۱۷ اقدام خود عملکرد درخشانی بر جای گذارد. شکیل اونیل تنها کسی بود که در فوریه ۲۰۰۶ موفق شده بود هر ۱۴ اقدام خود را تبدیل به گل کند. کایل لوری نیز با ۲۱ امتیاز و ۱۵ پاس منجر به گل تاثیر زیادی در کسب نهمین پیروزی تورنتو ایفا کرد و هشتمین پیروزی متوالی مقابل لس آنجلس لیکرز از سال ۲۰۱۴ تاکنون را رقم بزند. لبرون جیمز با ۱۸ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل، کایل کوزما با ۲۴ امتیاز و برندون اینگرام با ۱۶ امتیاز بازی را به پایان بردند. لیکرز تمامی ۸ پرتاب سه امتیازی اولیه خود را از دست داد تا زمانی که لبرون جیمز در کوارتر سوم با دو پرتاب سه امتیازی متوالی موفق، روند را تغییر داد.

کووای لنارد به خاطر مصدومیت پای چپ، سومین بازی از ده بازی این فصل را از دست داد. او در بازی جمعه شب مقابل فینیکس مصدوم شده بود و نیک نرس سرمربی تورنتو اعلام کرد حضور او در بازی دوشنبه مقابل یوتا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هواداران لیکرز اشتیاق زیادی به تماشای بازی کووای لنارد فوق ستاره محبوبشان در زمین مسابقه داشتند چرا که بسیار امیدوارند که با تبدیل شدن او به بازیکن آزاد در تابستان آینده او را به زادگاهش در شرق لس‌آنجلس بازگردانند.

ستاره‌های زیادی این بازی را از نزدیک تماشا کردند که از مهمترین آن‌ها می توان به دنزل واشنگتن و کریستین بیل دو ستاره هالیوودی، دکس شپرد کمدین، کارگردان و بازیگر آمریکایی، آریل وینتر، کانلو آلوارز قهرمان میان وزن بوکس، اودل بکهام دریافت کننده تیم فوتبال نیویورک جاینت و برایان اورتگا مبارز سبک وزن یو اف سی ( که مسابقه بسیار حساسی با مکس هالووی برای به دست آوردن کمربند قهرمانی در ماه دسامبر در تورتنو کانادا خواهد داشت ) اشاره کرد.

سایر نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

میلواکی باکس ۱۴۴- ساکرامنتو کینگ ۱۰۹

واشنگتن ویزارد ۱۰۸- نیویورک نیکس ۹۵

سن آنتونیو اسپرز ۱۱۰- اورلاندو مجیک ۱۱۷

فینیکس سانز ۱۰۲- ممفیس گریزلیز ۱۰۰

پورتلند تریل بلیزرز ۱۱۱- مینه سوتا تیمبرولوز ۸۱

هفته سوم رقابت های لیگ ان بی ای با صدر نشینی تیم تورنتو رپترز با ۹ پیروزی و یک شکست و قعر نشینی تیم کلیولند کاوالیرز با ۱ پیروزی و ۸ شکست در کنفرانش شرق، و صدر نشینی تیم گلدن استیت واریرز با ۹ پیروزی و یک شکست و قعرنشینی دالاس ماوریکس با ۲ پیروزی و ۷ شکست، به پایان رسید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *