مسابقات دو و ميداني ليگ آقايان با حمايت آسان پرداخت برگزار شد

مرحله نهايي بيستمين دوره مسابقات دو و ميداني ليگ آقايان که با حضور ورزشکاران رشته هاي مختلف در قالب تيم هاي باشگاهي و استاني با حمايت مالي شرکت آسان پرداخت در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش سادس به نقل ازرویکرد مرحله نهايي بيستمين دوره مسابقات دو و ميداني ليگ آقايان که با حضور ورزشکاران رشته هاي مختلف در قالب تيم هاي باشگاهي و استاني با حمايت مالي شرکت آسان پرداخت طي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ مهرماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، در اين مسابقات تيم نفت تهران موفق به کسب مقام قهرماني شد و تيم ذوب آهن و نيروي زميني به ترتيب به مقامهاي دوم و سوم دست پيدا کردند.

باشگاه نفت تهران با به خدمت گرفتن قهرمانان دو و ميداني کشور، طي سه مرحله رقابت در مسابقات ليگ کشور با کسب ۶۲۹ امتياز بر سکوي نخست ايستاد.

تيم ذوب آهن اصفهان با کسب ۵۳۴ امتياز نايب قهرمان شد و نيروي زميني ارتش نيز با ۳۶۱ امتياز به مقام سومي دست يافت.

در اختتاميه اين دوره از مسابقات که با حضور جمعي از پيشکسوتان، قهرمانان، مسوولين باشگاه ها و اهالي فدراسيون دو و ميداني برگزار شد، ميلاد سيار از تيم ذوب آهن اصفهان به عنوان ورزشکار اخلاق و حميد رضا زورآوند از تيم نفت تهران به عنوان پرامتياز ترين ورزشکار اين دوره از رقابت ها معرفي شدند که با اهداي هدايايي از سوي فدراسيون دو و ميداني مورد تشويق قرار گرفتند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *