گلایه سرپرست کمیته‌ بولینگ از اسکندری


بازی های داخل سالن ترکمنستان-بولینگ

سرپرست کمیته‌ بولینگ گفت: این که دو ماه قبل از انتخابات به من حکم ریاست بدهند، آن هم در حالی که چهار سال سرپرست بودم شاید به این دلیل باشد که می خواستند آرای جامعه بولینگ را نیز به سمت خودشان بکشانند.

به‌ گزارش ‌سادس، علی کریمی در حالی که از چهار سال پیش سرپرستی کمیته‌ بولینگ  فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس  را بر عهده داشت، گویا پس از انتخاب هاشم اسکندری در هفته‌ گذشته به عنوان رییس این فدراسیون برای سومین دوره متوالی، با بی مهری مسئولان مواجه شده است و حتی روز گذشته (شنبه) در حالی که برای انجام برخی امور اداری جهت اعزام بولینگ بازان به رقابت‌های قهرمانی جهان در محل فدراسیون حاضر شده بود، پس از مشاجره به بیرون از فدراسیون هدایت شد.

در همین خصوص علی کریمی در گفت‌وگو با سادس، درباره اتفاقات رخ داده دیروز، اظهار کرد: من چهار سال است که به عنوان سرپرست کمیته‌ بولینگ فعالیت می‌کنم و در طول این مدت هنوز حکمی برای ریاست به من داده نشده بود و جالب است که بدانید دو ماه مانده به انتخابات ریاست فدراسیون حکم ریاست کمیته‌ بولینگ را به من دادند اما من پس از اعتراض به هاشم اسکندری آن حکم را پس دادم و گفتم این حکم تا زمانی که انتظارات جامعه بولینگ برآورده نشود، در نزد دبیر فدراسیون به امانت بماند.

او ادامه‌ داد: دلیل اصلی اعتراضات من بی توجهی اسکندری به جامعه بولینگ در طول هشت سال گذشته بوده است. او حتی یک بار هم به بولینگ بازان کمک مالی نکرده است. سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان هزینه مسابقات بازیکنان شد که تمام این مبلغ را خود بولینگ بازان پرداخت کردند. در طول هشت سال  ریاست اسکندری حتی یک اعزام به حساب فدراسیون نداشتیم و فقط یک بار دو نفر از بولینگ بازان در مسابقات داخل سالن آسیا  شرکت کردند که البته هزینه آن را هم کمیته ملی المپیک متقبل شده بود.

کریمی تصریح کرد: واقعا فدراسیون آن قدری پول ندارد که از بودجه ۱.۶ میلیارد تومانی خود هشت میلیون تومان در هر سال برای بولینگ هزینه کند؟ من خودم هر ساله  مسابقات رنکینگ کشوری بولینگ را با احتساب هزینه‌ها و جوایز ورزشکاران برگزار می‌کنم که بودجه‌ای در حدود هشت میلیون تومان لازم دارد. من برای تمامی سفرها، ایاب و ذهاب و اسکانم در کشورهای مختلف برای مسابقات از جیبم پول پرداخت کردم. 

رئیس کمیته‌ بولینگ در ادامه خاطر نشان کرد: این که دو ماه قبل از انتخابات به من حکم ریاست بدهند، آن هم در حالی که چهار سال سرپرست بودم شاید به این دلیل باشد که می خواستند آرای جامعه بولینگ را نیز به سمت خودشان بکشانند.

کریمی درباره اتفاقاتی که روز گذشته در فدراسیون  بولینگ، بیلیارد و بولس رخ داده است، گفت‌: روز گذشته از طرف روابط بین ملل فدراسیون با من تماس گرفتند و اعلام کردند که قرار است شش نفر از بازیکنان را به مسابقات هنگ کنگ اعزام کنیم و از من خواستند تا به فدراسیون بروم تا برای پر کردن فرم های مربوط به مشخصات  بازیکنان کمکشان کنم. پر کردن فرم‌ها یک ساعت طول کشید و من متوجه شدم که فردی با نام “فرهاد طاهری” که دلال خط موبایل و میز اسنوکر است و هیچ سمتی در فدراسیون ندارد، با  آقای فوادیان، نایب رییس فدراسیون تماس گرفت و به او اطلاع داد که کریمی به فدراسیون آمده است. بلافاصله نایب رییس با شخصی که در کنار من در حال‌  پر کردن فرم‌ها بود تماس گرفت و به او گفت‌ که به کریمی بگویید از فدراسیون بیرون برود!

او ادامه‌ داد: من به این رفتار اعتراض کردم و گفتم که فدراسیون خانه من است و کسی نمی‌تواند من را از این جا بیرون کند. جالب آن جا است که اسکندری به همراه دبیر در دفترشان حضور داشتند و با وجود اعتراضات من اصلا از اتاقشان بیرون هم نیامدند. در کنار من کامران شهلا، سرمربی تیم‌ ‌ملی اسنوکر نیز حضور داشت و به او هم گفتم که این جا خانه من است و به احترام شماها بی احترامی نمی‌کنم  ولی اگر  بار دیگر چنین رفتاری را ببینم سکوت نخواهم کرد. شب گذشته نیز پیامی به هاشم اسکندری ارسال کردم و از او دلیل این نوع رفتارها را جویا شدم اما او نسبت به این موضوع طبق همیشه پاسخگو نبود.

علی کریمی در پایان، از یک اتفاق عجیب در سال ۲۰۱۵ نیز پرده برداری کرد و در توضیح آن گفت: در سال ۲۰۱۵ قرار شد تا یک بازیکن با نام علی قاسم نژاد در مسابقات قهرمانی بولینگ جهان که از ۱۳ تا ۲۰ نوامبر در آمریکا برگزار می‌شد، شرکت کند که فدراسیون در آن مقطع زمانی همانند دیگر اعزام‌های رشته بولینگ اعلام کرد که باید خود بازیکن هزینه اعزامش را بپردازد. پس از آن از سوی فدراسیون به ما اطلاع دادند که باید از کمیته ملی المپیک هم یک نفر به همراه بازیکن به آمریکا برود و جالب آن جا بود که گفتند حتما هزینه فرد مورد نظر کمیته ملی المپیک را نیز بپردازد که خوشبختانه بولینگ باز اعزامی به دلیل وضع مالی خوبی که داشت پول آن فرد دیگر را هم داد. به ما گفتند اگر اعتراضی بکیند تیم اعزام نمی‌شود.

او در ادامه این صحبت‌ها افزود: به نظرتان وقتی به فرودگاه رسیدیم چه کسی را دیدیم که قرار بود با ما بیاید؟ آن شخص کامران شهلا سرمربی تیم ملی اسنوکر و بیلیارد بود. وقتی هم از کامران شهلا پرسیدم که چرا قرار است با ما بیاید پاسخ داد که به عنوان مترجم در کنار تیم ملی بولینگ حضور خواهد داشت. اما پس از آن متوجه شدیم که در نامه برای درخواست ویزا نام کامران شهلا به عنوان سرمربی تیم ملی بولینگ درج شده است. واقعا نمی دانم برای این کارهای غیر اخلاقی چه جوابی دارند. حتی این نامه را به داورزنی فرستادم ولی هیچ جوابی دریافت نشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *