مجاهدت کارکنان نيروي انتظامي مجاهدتي خاموش است/ تاکيد بر نشر رشادت هاي شهداي نيروي انتظامي

رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس با بيان اينکه مجاهدت کارکنان ناجا، مجاهدتي خاموش است، گفت: قطعا پرداختن به شهداي نيروي انتظامي جزو ماموريت‌هاي ما است و اميدواريم با همکاري دوستان بتوانيم اين رشادت‌ها را به خوبي نشر دهيم.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس به نقل از خبرگزاري دفاع مقدس، سردار “بهمن کارگر” رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در نشست مشترک با فرمانده نيروي انتظامي، ضمن گراميداشت هفته ناجا، اظهار داشت: بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري که فرمودند: «دفاع مقدس را نبايد در يک محدوده زماني مورد توجه قرار داد، اگر با نگاه گذشته به اين موضوع بنگريم بايد آن را در موزه نگه داريم، در حاليکه موضوع دفاع مقدس همواره ادامه داشته و براي حال و آينده است.»

وي با بيان اينکه پيش بيني حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري در اين رابطه درست بوده است، افزود: امروز وقتي به مدافعان حرم نگاه مي‌کنيم، درمي‌يابيم که بحث دفاع و قداست آن همچنان باقي‌ است و ادامه دارد.

سردار کارگر به نقش موثر ناجا در دفاع مقدس و نيز مغفول ماندن برخي از فعاليت هاي اين نيرو در اين دوران اشاره کرد و ادامه داد: نيروي انتظامي در کسوت ژاندارمري، شهرباني و کميته انصافا در دفاع مقدس حضور فعالي داشته است.

رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس به همکاري هاي اين بنياد با ناجا اشاره کرد و گفت: اين ارتباط و تعامل در دوره فرماندهي گذشته ناجا آغاز شد و الحمدلله در دوره سردار “اشتري “قوت گرفت و امروز موضوع دفاع مقدس در ناجا شکل گرفته است.

وي خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي از جمله ارگان‌هايي است که هنوز روحيه جهادي و حال و هواي دفاع مقدس در آن جاري و ساري است، خصوصا اين روحيه در مرزباني جلوه بيشتري دارد؛ بايد خدا را شاکر باشيم که نيروي انتظامي توانسته از دفاع مقدس عبرت و درس بگيرد.

سردار کارگر با اشاره به اينکه نيروي انتظامي از سال 70 در جمهوري اسلامي تاسيس شد که اين يک تولد بود، بيان داشت: امروز افرادي که از اين نيرو به درجات سرداري و اميري مي‌رسند و مسئوليتي را عهده دار مي شوند در آن سال وارد ناجا شده‌اند که اين بيانگر روحيه انقلابي نيروي انتظامي است.

سردار کارگر با اشاره به حجم و گستردگي ماموريت‌هايي نيروي انتظامي، گفت: “بايد به مجموعه نيروي انتظامي،خسته نباشيد گفت”؛ مقام معظم رهبري به حق کارکنان اين نيرو را مجاهدان في سبيل الله خواندند، مجاهدت کارکنان ناجا، مجاهدتي خاموش است.

رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس با تاکيد بر اهميت حضور نيروي انتظامي در ماموريت‌هاي مرزي، مقابله با اشرار و قاچاقچيان مواد مخدر، تصريح کرد: قطعا پرداختن به شهداي نيروي انتظامي جزو ماموريت‌هاي ما است و اميدواريم با همکاري دوستان بتوانيم اين رشادت‌ها را به خوبي نشر دهيم.

وي با اشاره به عملکرد مطلوب ناجا در فتنه 88، تصريح کرد: انصافا نيروي انتظامي در فتنه 88 گل کاشت و نشان داد يک نهاد انقلابي و مورد اعتماد نظام و مردم است و امنيتي که امروز مردم در جامعه شاهد هستيم مرهون تلاش‌هاي نيروي انتظامي است.

سردار کارگر بيان داشت: کارکنان نيروي انتظامي در استان‌ها در موضوعات راهيان نور و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس همواره پاي کار هستند و با جان و دل کار را پيش مي‌برند؛ تلاش‌ها و همکاري‌هاي نيروي انتظامي در موضوع راهيان نور قابل تقدير است.

رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در پايان گفت: يکي از دغدغه‌هاي فرمانده معظم کل قوا، سوانح رانندگي است که بحمدالله از سال 91 که در بنياد حضور دارم با همکاري‌ دوستان در نيروي انتظامي، روز به روز اين نيرو پيشرفت داشته و ميزان تصادفات رانندگي و تلفات ناشي از آن کاهش پيدا کرده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *