مسابقات گلف جام ترکیش ایرلانز برای اولین بار در تهران برگزار میشود

مسابقات گلف جام ترکیش ایرلانز تحت عنوان “تورنمت  بزرگ جام آماتور گلف تهران” در مجموعه ورزشی انقلاب، فردا پنجشنبه 6 اکتبر مصادف با 15 مهر ماه برگزار خواهد شد.
به گزارش سادس به نقل از ریشه مسابقات گلف جام ترکیش ایرلانز تحت عنوان “تورنمت  بزرگ جام آماتور گلف تهران” در مجموعه ورزشی انقلاب، فردا پنجشنبه 6 اکتبر مصادف با 15 مهر ماه برگزار خواهد شد.این واقعه نود و هشتمین سری از مسابقات لیگ جهانی ترکیش ایرلاین است که اینبار بعد از سه سال و برای اولین بار در ایران و تهران برگزار خواهد شد.

روال مسابقات از این قرار خواهد بود که تنها یک نفر به مرحله نهایی صعود خواهد کرد که در نهایت در رقابت های گلف آنتالیا  مسابقه خواهد داد. لازم به ذکر است که جوایزی به رسم یادبود به نفرات دوم و سوم اهدا خواهد شد.

“زکریا کوروچام” مدیرعامل هواپیمایی ترکیش ایرلانز گفت: مفتخریم که آخرین دوره مسابقات گلف جام ترکیش ایرلانز را در تهران برگزار می کنیم و باعث خوشحالی است که این دوره از مسابقات در باشگاه انقلاب تهران درحال برگزاری است. مطمئنیم که شرکت کنندگان روز خوبی را پشت سر خواهند گذاشت.

شرکت ترکیش ایرلانز که برای ششمین سال متوالی به عنوان برترین شرکت هواپیمایی اروپا منتخب گردید همچنین عنوان برترین کیترینگ بیزینس لانچ در دنیا را دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *